Monday, June 29, 2009

.seLAMat jalAN ROMeo.:))

MyHotComments.com
chumell,kn?:)) sweetz amt!huhu


7 days to GO!!
yeah!!~


..keBOSANan..
..keBORINGan..
..kePUASan..
..keHANCURan..
..keLUPUSan..
semakin m'cengkam dlmn kotak cube fikiran ak..
adushh..what's can I do anymore??waaaaa~:((
(tp kebenaran nye..xde r smpai sesengal itu!:))


antara sbb nya ak bosan..
kgkawan,rerakan ak sume dh pegi study..
dyeorg AWAY!!~




so..
sblm ak mengarut lbey2..

bek ak pn away jgak lh!
uhhu..
daaaa~
muahhhx!:)



ak yg bosan,
ILYSDM.:)

Wednesday, June 24, 2009

i lyk TAGGED!!~:))

1. Bekas kekasih saya…
adalah bekas makanan kedap udara..juga bekas air termos..

2. Saya sedang mendengar…
suara sy yg agk macho b'dendang...

3. Mungkin saya patut…
msuk jamban skrg..sbb 'ia' mgkn kluar skrg..*pengotOs!whaahah

4. Saya suka…
apa yg sy suka.

5. Sahabat-sahabat saya…
bobOx rangerz t'hebat arena ini,yeah!!~

6. Saya tak faham…
apa yg anda x faham...

7. Saya kehilangan…
duit seposen..jtuh tgh jln td,xingt amek.aiyakkk~

8. Ramai yang berkata…
dgn mengeluarkn suara.

9. Cinta itu adalah…
sjenis tempayan zaman prasejarah dlu.:P

10. Di suatu tempat, seseorang sedang…
membaca pOs sy yg ngabam ini.tengs!

11. Saya akan cuba…
b'tukar menjadi power ranger..n m'jd kwn bek kpd dOreamon.

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud…
sila rujuk kamus dewan edisi ke 3

13. Telefon bimbit saya…
adlh sjenis bom,mp3,mp4,lptop,n machine gun.wahahaha

14. Bila saya terjaga…
saya bukak mata.

15. Saya paling meluat…
entah..xingt!agagaga~

16. Pesta/parti adalah…
pe bnda tu?kereta ke?:P

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui…
xjmpa lgi setakat ney...

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah…
ketika ade dlm perut umi.

19. Hari ini…
hari rabu.

20. Malam ini saya akan…
tido.

21. Esok pula saya akan…
bgun tido.:)

22. Saya betul-betul inginkan…
tido dan trus tido.wahahaha

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini…
wOw!great!!~:))

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan…
tmpt anda leh tmpg tido jika d'halau dri umah.

25. Makanan Barat atau Jepun?
makanan timur xde?

26. Bilik yang terang atau gelap?
malap2..bru romantik!uhhu!!~

27. Makanan segera adalah…
mee segera..cepat masak,sedap d'mkn.

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang…
'mat..pinje laptop!nak on9 dOuh..'

29. Lepas ini saya akan…
meneruskn idup dgn izinNya.

30. Siapa yang anda ingin tag…
+pip's
+wawa
+sys seri
+sape2 ase nk jwb..amek lh!:))


DONE!!
anda plak..:))

..c maMat enseM mengejar daKu!:)..

ouh3..
hari ney agk melteykn..
bkn ltey sgt..
tp bOsan,bOrink jerk..huk3...
ai ney..
5 tmpt ak pg m'ziarah..
m'nOnjOlkn diri ku ini..
wahahaha:P

1st,
klas bi..
cam bese r..
tp ngntuk dOuh!
smalam tido lwt..lam klas menguap jer ke.
'sori tecer!:P'
dh lar hri ney..last class!
next week..nO more!
sobsObsob
pepOm,
thanks sO much cik nin tuk ilmu bi..
ohho!!~:)
cik nin pesan..slalu baca bhn bacaan BI,
at least smmgu skali..
klu x,mdh lupa vocab yg ada..

then 2nd place,
ke skOla kesyngn kuh!
yeah!!~NAIM LILBANAT.:)
cik malens ajop ak teman dye g amek
sijil breti skOla..
ingt kn cik malens jer yg last amek..
upenye..ade ag yg wrkh kn sijil brenti sklh dye kt pjbt!
ai yOyo...
jln nk pg tu..de lar jmpa sOrang 2,
cikgu cikgi yg tlh m'nuang ilmu tuk daku..
mcm ust wos,cikgu nawi,ustzh hachinah
n cikgu mazihar(mawi naim)..
dlm byk2 pesanan n soalan..
drpd cikgu mazihar lah agk
m'cengkam sanubari,menggigit lubOk ati...
'smbg ngaji mano nati?'
ak jwb,
'poli kb ney jah,cikgu'
malens jwb,
'uitm mache ney'
'oh..ingt key oversea td!'
(dgn muke yg agk 'chumell n nada agk 'kehausan;)
ak ngan malens pom sengih2 n kOntrOl macho jer r..
cet!(=.+)
lpas msuk skola..
ingt memutar kmbali ke zmn muda2 dlu..
miss weh!:((


hOm,
3rd place..
ak suh malens drop ak kt pjbt mara..
sbb abah suh ak g wat MC kt klinik kb..
malens drop ak kul 12..
abah smpai kul 12.40!
aiyakk..keBOSANan dOuh ak kt sane..
jln sane,jaln sini..
tgk sne,tgk sini..
smpai de sorang mamat yg agk chumell..
dtg tnye ak,
'ermm..tmpg tnye,pjbt hasil dlm negeri kt mane eyh?'
ak pom ngan blur2, menggeleng kpalo hotak ak,
'entah lar..dop hau plOp!'
malu ouh..orghe klate dOp hau!
wahahaha:P
lpas abah smpai..pg r kt klinik kb uh..
aiaykk..punye r rmai mnusia mahu juga org kt sne..
dye ckp leh tggl nama,,kul 2 dtg blik.
time tu bru kul 12.45..
cramp punggung ak klu nk tggu!
sO,ak cdg kn abah ke......

4th place,
KBMC..
smapi jer sini,mmg xrmai r org..
msuk2,register trus..yey!~:)
then amek test urine..(bolok ah ak pee!wahahaha:P)shhh...
lpas tu x-ray..
mase tu r abah tggl ak sndiri d pdg pasir yg kering kOntang ini!
agagagaga~ngarut jer truh!:P
time nk x-ray uh..ak bgr sore laki ah!
aiyakkk..malu gilak!aurat oit!!~
pastu..ak tggu kt klinik tuk jmpa doc plak..
tggu punye tggu..doc g smyg dlu..adushh!
lame douh doc tu smyg..agk nye smyg istikarah skli kot..
waakakakaa
time ney..prut ak dh b'dendang syg dOuh!:(
pas tu...three!
yeah!!~ALL DONE!:))
ak sihat tanpa ada apa2 penyakit lOl!

lpas pos srt kocek perpustakaan poli..
ak ngan amat meneruskan pnjalahan ke
SK PADANG POHON TANJUNG..
skola zmn2 jahiliah ak!wahahaha
smbl nk pick up umi ngan mc'dik..
ingt nk ngesah srt2..
tp GB xde hri ney..
sO,
kne r postpOne luh!
dh byk brubah skola ney..
dlm kpala hOtak ak..b'putar2 memori dlu!:)

dlm kul 4lbh..
smpai r kt umah..
yeah!!~:))

..wallahhua'lam..




P/S:korang ase..tajuk post tu de kaitan x ngan entry kli neh?hmmm..

Monday, June 22, 2009

..TAGGED again..

daku d'TAGGED oleh cik anayla.ia sdh lame& b'kulat barat.wahahaha:))

1.FOUR NAMES THAT FRIENDS CALL YOU :

:frihair
:hair
:fariehan
:fahri:)

2.FOUR MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE :
:my birth date
:my family birth date
:hari lembu jiran ak branak

:hari kiamat.wahaha

3.FOUR THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES :
:on9-ing.
:chatting
:pee-ing
:usha mamat ensem ouh!wahaha *gatal dOuh!:P

4.FOUR WAYS TO BE HAPPY :
:baca quran
:ingt Allah
:sepak trajang mnusia ak bnci
:cuci2 mata d'kbmOl.hakhak

5.FOUR PEOPLE YOU MISS FROM YOUR PAST :
:ayOh merangkap grandpapa kuh.:((
:kwn2 zaman jahiliah ak.
:my teachers
:my cinta mOnyet!:P

6.FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE :
:syurga.
:duit 5 juta.
:hujan emas.wahaha
:babies yg chumell!:))

7.FOUR OF YOUR FAVOURITE HOBBIES :
:bObox-ing
:music.
:editing.
:tidO lena ku!

8.FOUR PLACES OR COUNTRY YOU WANT TO GO FOR VACATION :
:umah nenek ak yg aman damai.
:pulau yg xde org.
:kota metropolitan.
:makkah.

9.FOUR FAVOURITE DRINKS :
:neslo ice.
:air masak.
:air kosong.
:air mineral.

10.FOUR THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR BAG/HANDBAG :
:katak gomo.wahahaha
:machine gun.
:credit card.
:novel,tuk berat kn beg.

11.FOUR FAVOURITE COLORS :
:warna warni
:warna pelangi
:stripe colour
:xkesah r asl sOdap mate m'mndg.:)

12.TOP FOUR HANGOUTS :
:dlm mimpi ku.:P
:kt buai dpan umah.
:kb mall
:tgh jln.wahaha

13.TOP FOUR U LOVE SO MUCH :
:myself
:si DIA.:))
:parents&siblings.
:doreamOn&c mOnyet chumell!:)

14.TOP FOUR "THINGS" SPECIAL TO YOU :
:sume bnda
:yg mmg d'takdirkn
:spesel tuk
:dirikuh!:)

15.TOP FOUR WHO YOU WILL TAG :
:aya
:wawa
:sys seri
:fatin nabila

16.FOUR TOP REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY :
:i'm tagged
:i'm damn bOred dOuh!(=.=)
:mmg naluri nk wat.wahahaha
:lame bertngguh.b'kulat dh!


SELESAI!:)


Sunday, June 21, 2009

keSELAMATan keHARIan KEBAPAan!

Dihari mulia..
terkenang daku kpd si dia..
kampung ku indah nun jauh disana..
ayah serta bonda ku..

*wawawaa..tetiba kuar lagu raya.xde kaitan lasOm!.xsbr nk raya dOuh!:P*
haa..kpd gurl2..pose dh abes gnti?:)

ouh3..maaf2.
entry kali ney bkn nk citer sal hri raya,mahupn pesann kpd sape2 xgnti pose lgi yah,,huk3
tp ak nk wish tuk ABAH daku:EN WAN IBRAHIM WAN HUSSIN


SELAMAT HARI BAPA!!


..
u're simply da best lar bah!yeah!!~:))..
..SAYANG kamu ketat2 dOuh!:))..


ak xnk dh abah len..
sbb ak sure lelaki2 d'luar sne yg sdh b'gelar bapa
xleh lyn prangai ak yg mcm2 ada
hnya abah ku jer yg tahan..uhhu!!~
(xleh lyn lar sbb ak bkn ank dyeorg!whaahaha)
sO,
*clap..clap..clap..*
to my abah..THANKS so muchie2 lar abah ya..
sbb dh lyn mcm2 kerenah ank mu ini..
latar citer mula b'tukar sebak..sobsObsob ;((
aishh..ane leh sdey2 d'hari berbahgia ney,,yeah!!~

ehem3..
abah ku ini pndai men bowling dOuh,,
spe nk try lwn ngan dye?
sila isi bOrang dlu,k!:))

ak xtau dh nk ckp psl abah ku ini..
sbb dye t'lalu byk kelebihan d'mata ak,d'mata famili2 nya..
klu list,krimas ke 3 pn lum tntu abes..wahaha(mitOs dh uh!):P
yeah!!~congrats abah..
u're da best hero 4 me..
CAYARM kamu ketat2!:))












MyHotComments.com




xde pic lOrh!
xpe..yg pasti..ABAHku HENSEM!:))

Saturday, June 20, 2009

tagged!TAGGED!:))

I've been TAGGED!! by sys SERI yg chumell tu..yeah!!~
sO,org tag,daku jwb!:))
zaasss~


1. Ape perasaan anda sekarang?
~ perasaan nk msuk jamban..nk qhada hajat dOuh!:P

2. Saya nak makan?
~ nasik gOrem buatan tgn sndiri..tp mls nk wat.wahaha

3. Saya tak suka?
~ benda yg sy xsuka lar..huk3 yg x d'trime oleh tekak gue.:))

4. Impian saya?
~ ingin bertukar menjadi POWER RANGERZ!yeah!!~:))

5. Haiwan yang saya tak suka?
~ sy suka semua haiwan..kecuali c nyamuk gtl yg slalu m'gngu tidO lena ku.huh!

6. Saya harapkan?
~dpt b'kwn baik dgn DORAEMON spt nobita.supaya dpt pnjm brg2 dlm pOket dye..wahahha

7. Jika boleh putarkan masa?
~ mnde yg lpas jgn d'kenang..terus m'lgkh ke depan.:))

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
~ time tu umo bpe ek??enta lar..xleh nk ramal mse dpn.hukhuk

9. Handphone saya adalah sebuah?
~hdphn sy adlh sbuah hnphn lOrh!xkn sjenis peti sjuk lak..wakaka

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
~ atleast dkat 1 000 000 kli kOt..believe it!:P

11. Saya suka pada?
~ C MONYET chumell..yeah!!~n BABIES!mereka makhluk t'COMEL dOuh!

12. Kawan-kawan saya?
yg pasti adalah MANUSIA!

13. Pernah dikhianati?
~ slagi ade p'khianat dlm dunia ney..kita msti dpt merasa skali.
*kata org de penglmn neh!*waahaha

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
~maaf kn jela..sdg nabi ampunkn umat!yeah!!~:))

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag' :
:wawa
:yene
:nurul
:eiyka
:wan mohd hafiz wan razali
:n to all MY FOLLOWERS!:)



alhamdulillah..
selesai!:))

Thursday, June 18, 2009

it's rite??!




...hmmm...

...ak tak pandai lyn orang tua lah...

...malah,ahli keluarga sendiri...

...sO bad,rite?!!:((...

uNfOrgEtaBle!??


I remembered this unforgetable day
which took place when I was 6 years old.
My grandpapa wanted to take my bother n me to town
after we had dropped at a sundry shop near a home.
I didn't want to join them so I suggested
that I would walk home on my own.
I was convincing I could get home easily
so my grandpapa agreed to my suggestion
altough he was so worried to let me go home alone.

so my grandpapa and my my brother left on a trishaw for town
while I walked home.
After walking for about 10 minutes,
I began to feel that da way home seemed rather long
and endless.
I looked out for a familiar sign or spot
but there was same.
It was then that I realised that I was lost!
OMG!(=.=)

I continued walking for hous and
it was past noon when I decided to rest under a tree.
A passing trishawman stopped to talk to me.
When I told him that I was lost,
he offered to send me home.
We soon reached the residential area where
I lives but I was horrified to find that
I could not recognise my own house.
All da house there looked same!
yeah!!~

After that,
when the trishawman was beginning to get bored with me,
I heard someone called out my name.
it was my father!
He was on his way out to make a report to police station.
My family realised that I was missing when
my grandpapa and my brother come back from town.
My parents thought that I was with them all the time.
My grandpapa was so realized because let me walk home alone.

On that day,
I was lost for 5 a half hours.
It's a day that I will never forget
brcause I dare to imagine what would happen to me
if I had not got home.
Thanksful to God so much!:)

*da end*
ngee...:)
cam easy kn?
mmg easy pOm,,tuk english class td!
yeah!!~

believe it or nOt?
believe it!:))


Sunday, June 14, 2009

::suRat tuK awaK::

awak,
ini surat untuk awak,
kalau awak sudi baca,
awak baca yer,
kalau tak sudi,
ignorekan jer.
awak,
saya tak kenal awak,
tapi saya suka chat dengan awak,
saya pun tak tahu siapa awak,
tapi saya senang dengan awak.
awak,
saya tahu saya memang degil,
tapi awak tetap layan karenah saya,
macam budak kecil,
saya tahu saya selalu moody,
tapi awak tetap layan karenah saya,
walaupun awak busy.
awak,
awak kata kite kawan baik,
saya suka sangat bila awak cakap macam tu,
awak kata kita kawan baik tak lebih daripada tu,
saya akur dan saya faham.
awak,
awak kata awak sayang saya,
saya kata sayang awak juga,
awak kata awak sayang saya tak lebih dari seorang kawan baik,
saya akur dan saya faham.
awak,
awak kata takan lupakan saya,
saya pun takan lupakan awak,
awak kata sentiasa mengingati saya,
saya pun sentiasa ingat kat awak.
awak,
seandainya suatu hari nanti,
saya hilang macam tu jer,
harap awak faham semuanya,
tapi hati saya takan lupakan awak sampai bila-bila,
biarpun saya tak kenal awak,
dan tak tahu siapa awak,
kenangan saya dan awak takan pudar begitu jer.
awak,
sekian dulu surat saya untuk awak,
saya harap awak sudi baca yer,
tapi... macamana saya nak bagi awak?
emm... x pelah..
biar saya simpan jer yer,
sebagai kenangan awak dan saya....


Thursday, June 11, 2009

::let'S tHiNk bOut iT 4 a wHilE..::

* Pilihlah seseorang untuk dicintai & cintalah
pilihan anda itu.

* Cinta tidak berbalas sama seperti soalan tanpa
jawapan.

* Orang yang bijak mempelajari banyak perkara
daripada musuhnya sendiri.

* Terdapat banyak kemungkinan untuk gagal
kerana kejayaan hanya boleh dicapai dengan satu
perkara iaitu USAHA.

* Ketika ditimpa bencana, kita akan mengenali
yang mana satu lawan & yang mana satu kawan.

* Membaca menjadikan diri anda sebagai seorang
lelaki, menghadiri persidangan sebagai persediaan
menjadi lelaki yang sebenar & menulis menjadikan
anda lelaki sejati.

* Karektor seseorang lebih mudah disembunyikan
daripada dikesani oleh orang lain.

* Pemimpin yang baik akan memikul kesalahan &
tidak mengejar nama.

* Lelaki berani mungkin akan kalah tetapi tidak
akan mengalah.

* Rumah tanpa buku umpama bilik tanpa tingkap

* Jika anda hanya berbuat baik kepada diri sendiri
maka anda sebenarnya tidak pernah membuat
kebaikan.

* Pengalaman ialah gelaran yang diberikan oleh
setiap orang terhadap kesilapan mereka.

* Kebocoran yang kecil masih boleh
menenggelamkan sebuah kapal yang besar.

* Tiada hadiah yang lebih berharga daripada
nasihat yang baik kepada seorang teman dan
sahabat.

* Anak lelaki tetap menjadi anak lelaki sehinggalah
beliau beristeri. Anak perempuan kekal menjadi
anak perempuan seumur hidupnya.

* Jika anda takut pada sesuatu, lihatlah &
hadapilah ia.

* Imaginasi menguasai dunia.

* Kebodohan ialah kesilapan bagi seseorang yang
mempunyai peluang untuk menjadi pandai.

* Gunakan akal anda seolah-olah nyawa anda
bergantung kepadanya.

* Anda tidak akan berjaya menjadi penulis
sekiranya anda tidak menjadi pembaca terlebih
dahulu.

* Rahsia hati seseorang ialah sedalam sebuah
lautan yang luas.

* Nyanyian ibu untuk menidurkan anaknya ketika
kecil adalah suara yang paling merdu di dunia.

* Orang miskin dan susah memakan makanan
yang lebih enak daripada orang kaya kerana
makanan mereka adalah berkat kepada
kemiskinan mereka.

* Anda tidak akan berasa penat sekiranya
melakukan perkara yang anda suka.

* Lebih baik seseorang wanita mengahwini lelaki
yang mencintainya daripada beliau mencintai lelaki
tersebut.

* Jika anda berhasrat untuk berjaya, jangan hanya
memandang ke tangga tetapi belajarlah untuk
menaiki tangga tersebut.

* Di mana anda berdiri, di situlah perlumbaan
kehidupan anda dan lupakan masa silam.

* Berhati-hatilah dengan kemarahan seorang yang
sedang bersabar.

* Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke
mana-mana

* Adalah lebih baik untuk mengetahui kelemahan &
kegagalan sendiri daripada menuding kesalahan
kepada pihak lain

* Setiap malam sebelum tidur,anda perlu
menetapkan satu matlamat di dalam minda &
menguatkannya dari hari ke hari.

* Jagalah apa yang anda suka atau anda terpaksa
menyukai apa yang anda dapat.

* Lelaki yang bijak dapat membaca buku &
kehidupan sekaligus.

* Kesabaran akan lebih menguntungkan daripada
kekuatan yang dimiliki

* Jika anda hilang segala-galanya, jangan lupa,
kerana anda masih mempunyai masa depan.

* Sesiapa yang tidak pernah merasai kepahitan
tidak akan mengenal kemanisan.

* Masyarakat abad dahulu menggunakan tenaga
manusia untuk membina sebuah monumen yang
indah sekali. Masyarakat abad kini menggunakan
jentera hanya untuk membina sebuah kedai.

* Jika poket anda penuh, anda tidak akan
kekurangan sahabat.

* Semua perkara adalah sukar sebelum ia menjadi
mudah.

* Mimpi itu adalah perlu dalam hidup.

* Seorang lelaki boleh dikalahkan tetapi tidak boleh
dimusnahkan.

* Kemenangan terhadap diri sendiri adalah lebih
baik daripada kemenangan terhadap orang lain.

* Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu
yang benar tetapi tidak melakukannya.

* Kemenangan hanya untuk orang yang berhak
mendapatkannya.


~fikir2 kn lah...& slamat bramal!:)~

Tuesday, June 9, 2009

suKA,SAYang or CINTA?

::bismillahirrahmanirrahim::


*Saat kau MENYUKAI seseorang, kau ingin memilikinya untuk kepentinganmu sendiri.

*Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.

*Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.





*Saat kau MENYUKAI seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,”Bolehkah aku menciummu?”

*Saat kau MENYAYANGI seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,”Bolehkah aku memelukmu?”

*Saat kau MENCINTAI seseorang dan berada disisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya…




*SUKA adalah saat ia menangis, kau akan berkata “Sudahlah, jgn menangis.”

*SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.

*CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis dibahumu sambil berkata, “Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama.”




*SUKA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,”Ia sangat cantik dan menawan.”

*SAYANG adalah saat kau melihatnya kau akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.

*CINTA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata,”Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku..”




*Pada saat orang yang kau SUKA menyakitimu, maka kau akan marah dan tak mau lagi bicara padanya.

*Pada saat orang yang kau SAYANG menyakitimu, engkau akan menangis untuknya.

*Pada saat orang yang kau CINTA menyakitimu, kau akan berkata,”Tak apa dia hanya tak tau apa yang dia lakukan.”




*Pada saat kau SUKA padanya, kau akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.

*Pada saat kau SAYANG padanya, kau akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.

*Pada saat kau CINTA padanya, kau akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus…




*SUKA adalah kau akan menemaninya bila itu menguntungkan.

*SAYANG adalah kau akan menemaninya di saat dia membutuhkan.

*CINTA adalah kau akan menemaninya di saat bagaimana keadaanmu.




*SUKA adalah hal yang menuntut.

*SAYANG adalah hal memberi dan menerima.

*CINTA adalah hal yang memberi dengan rela.


oleh itu, berfikirlah sebelum anda mengucapkan kata2 cinta kepada seseorang..pastikan anda tahu membezakan antara cinta, kasih sayang daj juga suka...mencintai seseorang adalah sama seperti memberikan hidup kita kepadanya...

~~alhamdulillahirabbilalamin~~

*slMt haRi kejAdiaN!*

Selamat Hari lahir ke 46
tuk abahku yg ensem lgi macho..:)
(abahku sdh agk ketuaan ya..bkn lgi belia muda..uhhu!!~
tp jiwa dia ttp muda!yeah,,dat my abh!)
  • may God bless ue abah ku&sluruh our famili
  • semOga success dlm idup
  • pnjg umo&murah rezeki oweyz
thanks a lOts 4 everytim..
u're simply da best dad 4eva!:)
sayarm kamu ketat2 abah ku,,



*they're sweets cOuple 4eva,,yeah!:)*
*yg chantek itu my mum..yg ensem tu my dad!
arap maklum!
*






MyHotComments.com


Thursday, June 4, 2009

020609,,:)

lately:raining cat&dOg,,(=.=)
so,intrnt pOm,,
kjap jadi,,kjap errOr in cOnnectiOn,,huh!

ehem3,
xtually nk pOst sal kuar date,,
ngee,,:)
cam best jer bunyi date tu,,
tp ngan wawa lar!
tp mmg best pOm,,syOk jer,,

hOm,,
ak dh t'cegat kt kbmall dlm kul 11lbh,,
upenye cik wawa msih lum trn pn ag,,
ak pn mcm bese lar,,
menyerang kdai buku plg glamour,,
POPULAR,,ak kn suka buku,,
acecece,, prasan jer lbey,,:P
lpas abes sume buku kt situ ak bce,,(caye x?)huk3
bru lar cik wawa tpOn,,m'cri d'mana ak brada,,

lpas tu,,pe ag,,
trus kn misi sbnr kami ke kbmall,,
iaitu,,wawa nk blnja ak!yey!
kitaorg g mkn kt foOdfOurt,,
fuh!punye r rmai mnusia,,
sume sibuk nk mkn jgak,,
npe xmkn kt umah jer,,sng sket!(ayt skit ati,,:P)
ak mkn nsik grg harga 4inggit,,
tp rupa&rasa mcm 50sen jerk!
aiyakk,,pe r mkcik,,dh r sy lapa,,smpai2 mknn,,hampeh!;(
wawa mkn kueitiau grg,,
hurm,,besh!
adushh,,cam tringin nk mkn plak,,huhu
lpas perut dh kenyg,,kenyg ke?
kitaorg trus blah,,
blah lar,,xkn nk idup trus kt fOodcOurt tuh!

then,
kitaorg turun tgkt plg bawah,,
ak ingt nk cari jam,,
tp xjmpa yg b'kenan d'sanubari,,
sO,,KIV luh,,
ak g check duit jap,,ingt nk kuar lam 20inggit,,
tp mesin atm tu xde duit 10inggit,,
cis!mmg sje nk suh ak kuar byk2,,
wawa suh try mesin atm kt ats,,mne tau de,,
upenye 5x100 gak,,xde!
t'pksa lar ak kuar kn 50hinggit,,
klu umi tau ney,,dpt tazkirah free ak!huk3 :P

time tu dh kul 2lbh,,
then,,wawa nk g smyg luh!
pg lar kt surau bazar,,
name jer surau,,tp kain smyg xde,,
aiyakk,,
t;pksa r wawa wat muke slamba,,
pnjm ngan kt bju pink,,
tengs kak!:)

lpas tu,,
b'mula lar aksi kitaorg,,
pg survey kasut,baju,cadar&anything,,
bwk tuk nk g stdy nti,,
hee,,
byk gak tmpt,,
dri tgkt bwh tanah smpai ats,,
kitaorg tgk jer,,huhu
ak de beli beg satu n wawa gak,,
nti ak uplOad pic beg tu,,
wawa bwk tul bju ngan kasut dye b'kenan,,
siap curi snap pic ag,,
tp pndai2 r cOver kn,,

dh ltih m'survey brg2,,
kitaorg g lepak kt mc'd,,
agpOm,,
ak kne blik kul5 ngan abh,,
t'pksa lar wat mc'd tu tmpt p'sgghn,,
csO,,wawa pn kene teman ak smpai kul5,,tOche2!
kt mc'd,,akketemu sama mira&nedy,,&bf mira,,
adOyaii,,
mkin cntk kOrang ye,,huh!
bOrak punye bOrak,,
makan punya mkn,,
m'ngumpat punye m'ngumpat,,(tmbh dOsa..:P)
kitaorg pn pe ag,,
blik lar!huhuhu
ltih seharian jelajah kbmall,,


ney lar beg yg ak beli,,cOmel kn?huhu shuke2,,:)



barang2 kitaorg yg tersadai kt mc'd,,huhu


wa..peace,,:)



+dats all+
kbmall,,i'll cOming back,,
wait 4 me!!~


thanx a lOt wawa,,
sbb sggp teman ak smpai kul 5,,huhu


Tuesday, June 2, 2009

kempunan.




..sOny ericsOn w580i..
..have anybOdy want to give one??..
..plizzz!!!~..






keperluan or keinginan?
hmmm,,(=.=)

Monday, June 1, 2009

penggila dOuh!

ak semakin menjadi penggila edit pic.

sape nk ak edit pic dye,,

my pleasure!!~~




dOwh,

ak juga m'jadi penggila c mOnyet yg t'amat2 lh cOmel ney,,

let's see..cute rite?

eeeee,,,t'amat2 lh geram melihat binatang itu!:P




long time xupdate blOg lOl!:)
current moOd:peMALAS!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...