Wednesday, June 24, 2009

i lyk TAGGED!!~:))

1. Bekas kekasih saya…
adalah bekas makanan kedap udara..juga bekas air termos..

2. Saya sedang mendengar…
suara sy yg agk macho b'dendang...

3. Mungkin saya patut…
msuk jamban skrg..sbb 'ia' mgkn kluar skrg..*pengotOs!whaahah

4. Saya suka…
apa yg sy suka.

5. Sahabat-sahabat saya…
bobOx rangerz t'hebat arena ini,yeah!!~

6. Saya tak faham…
apa yg anda x faham...

7. Saya kehilangan…
duit seposen..jtuh tgh jln td,xingt amek.aiyakkk~

8. Ramai yang berkata…
dgn mengeluarkn suara.

9. Cinta itu adalah…
sjenis tempayan zaman prasejarah dlu.:P

10. Di suatu tempat, seseorang sedang…
membaca pOs sy yg ngabam ini.tengs!

11. Saya akan cuba…
b'tukar menjadi power ranger..n m'jd kwn bek kpd dOreamon.

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud…
sila rujuk kamus dewan edisi ke 3

13. Telefon bimbit saya…
adlh sjenis bom,mp3,mp4,lptop,n machine gun.wahahaha

14. Bila saya terjaga…
saya bukak mata.

15. Saya paling meluat…
entah..xingt!agagaga~

16. Pesta/parti adalah…
pe bnda tu?kereta ke?:P

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui…
xjmpa lgi setakat ney...

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah…
ketika ade dlm perut umi.

19. Hari ini…
hari rabu.

20. Malam ini saya akan…
tido.

21. Esok pula saya akan…
bgun tido.:)

22. Saya betul-betul inginkan…
tido dan trus tido.wahahaha

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini…
wOw!great!!~:))

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan…
tmpt anda leh tmpg tido jika d'halau dri umah.

25. Makanan Barat atau Jepun?
makanan timur xde?

26. Bilik yang terang atau gelap?
malap2..bru romantik!uhhu!!~

27. Makanan segera adalah…
mee segera..cepat masak,sedap d'mkn.

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang…
'mat..pinje laptop!nak on9 dOuh..'

29. Lepas ini saya akan…
meneruskn idup dgn izinNya.

30. Siapa yang anda ingin tag…
+pip's
+wawa
+sys seri
+sape2 ase nk jwb..amek lh!:))


DONE!!
anda plak..:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...