Saturday, June 20, 2009

tagged!TAGGED!:))

I've been TAGGED!! by sys SERI yg chumell tu..yeah!!~
sO,org tag,daku jwb!:))
zaasss~


1. Ape perasaan anda sekarang?
~ perasaan nk msuk jamban..nk qhada hajat dOuh!:P

2. Saya nak makan?
~ nasik gOrem buatan tgn sndiri..tp mls nk wat.wahaha

3. Saya tak suka?
~ benda yg sy xsuka lar..huk3 yg x d'trime oleh tekak gue.:))

4. Impian saya?
~ ingin bertukar menjadi POWER RANGERZ!yeah!!~:))

5. Haiwan yang saya tak suka?
~ sy suka semua haiwan..kecuali c nyamuk gtl yg slalu m'gngu tidO lena ku.huh!

6. Saya harapkan?
~dpt b'kwn baik dgn DORAEMON spt nobita.supaya dpt pnjm brg2 dlm pOket dye..wahahha

7. Jika boleh putarkan masa?
~ mnde yg lpas jgn d'kenang..terus m'lgkh ke depan.:))

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
~ time tu umo bpe ek??enta lar..xleh nk ramal mse dpn.hukhuk

9. Handphone saya adalah sebuah?
~hdphn sy adlh sbuah hnphn lOrh!xkn sjenis peti sjuk lak..wakaka

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
~ atleast dkat 1 000 000 kli kOt..believe it!:P

11. Saya suka pada?
~ C MONYET chumell..yeah!!~n BABIES!mereka makhluk t'COMEL dOuh!

12. Kawan-kawan saya?
yg pasti adalah MANUSIA!

13. Pernah dikhianati?
~ slagi ade p'khianat dlm dunia ney..kita msti dpt merasa skali.
*kata org de penglmn neh!*waahaha

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
~maaf kn jela..sdg nabi ampunkn umat!yeah!!~:))

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag' :
:wawa
:yene
:nurul
:eiyka
:wan mohd hafiz wan razali
:n to all MY FOLLOWERS!:)



alhamdulillah..
selesai!:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...