Wednesday, December 22, 2010

2 Alam. kacak luar, kacak dalam.

ehem3,
assalamualaikum dan slmt hri rabu u'oll
bloggers, stalkers, rakang - rakang, kawang - kawang, followers,
adik - adik, abang - abang, dan jua kakak -kanak, xlupa juga datuk dan nenek, :P
* aku suka jer list mereka - mereka nie, xtaw nape. tp yg pentim i really appreciate u'oll! XD
auww~ auwww~ mesti tersipu - sipu malu youuu kn.
err, perlu ke? =,.=


oke dokei,
xyah nk mengarut, kembali ke pgkl jln,
act, hri nie, kmbali lgi dgn video en. hitler ensem, wee~
kali nie psl hampa dgn kutipan filem 2 alam,
tgk lar, tgk lar, sumpah, kreatip jer owg yg edit nie! hahaa
nk gelak gulim - gulim plak bley x? :D









korang da tgk blum cter 2 alam nie?
err, aku tgk trailer cter dia pom, aku xphm pe sbnrnya nk dismpaikn dlm cter tu,
hueh3x
tp papepn, gud job juaaa lh kpd dR kte, ats usaha dan penat xlelah beliau
dlm mghasilkn filem terbaekkk yg mmg pecah punggung panggung nie, XD
target filem nie dpt berjuta -juta kn?
tp pergh! mmg diluar jangkaun lh, dpt lbey dri tuuu lgi,
 RM440,000.00 youuu, byk lar tuuu. :DD




okeee, youuu mmg KACAK lh.
 tak dpt dinafikan.
walaupun rupamu tidak ku kenal, tetapi rambutmu tetap menjadi pujaan hatiku.
* dgn nada ++ mimik muka yg serius *






10 comments:

iqbalhakimi said...

haha..kesian lah sama incik 2alam ..

Aizuddin Hanis said...

huhuhu~~ sy xtgk pun cite ni...

Sham said...

ble pergi ke cite ni???cam tak ble blah jer...

nas said...

hahaha..kacak luar kacak dalam..mcm penah dengar je ayat tue..hehee
cayalah encik rozmey..dapat capai sasaran 40 juta!!!!
maksud aku rm40 juta sen...
hehehe..sian aku dengo... :P

fariehan ibrahim said...

iqbalhakim; hu3, amat kesian sklali kn sama dia. :PP


Aizuddin; same here jua lh! XD


sham; insyAllah, slmt beramal~ :PP


nas; yeah!! xyah ksian sgt, dia da brjya douh, hahaa

Cikgu Fikri said...

haaahahahaha..
hitler jd ddr?
huuhuhuhuh.......

Imzainieyzulkipli said...

dr rozmey bapak kacak
semua ingt rambut dia mahal
tp gigi dia lagi mahal
hahahhaahha

fariehan ibrahim said...

cikgu; hahaa hitler leyh jdi anyone jer. :D


Imzainiey; bapak kacak tu xleyh blah nye. ha3
err, xpasan plak gigi beliau, hahaa

nas said...

berjaya la sangat...cuma dapat 400k lebih je...hahahaha..cuma 10% je capai sasaran..hehe

fariehan ibrahim said...

nas; ok lar tuuu, hahaaha :PP
aku jgka dia xdpt pape kutipan, tp alhmdulillah 10% pom da ok, XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...