Monday, December 6, 2010

cara nak hukum anak dgn baik.



video



melentur buluh biarlah dari rebungnya.
kalu da jadi buluh, bakar terus wat lomang pom sodap. hahaa :DD

comel! COMEL! comel!
comel jer budak tu kn, so nice okeee.
nti jadi budak baik yee syg, gud gurl. hehee
 *bajet mcm anak aku plak! :PP


9 comments:

apek poyo said...

wahahhaha..ini ikrar sudah baik..
esok bgn sudah lupa kalu...
mcm cerita seribu kali cinta..

apek poyo said...

wahahhaha..ini ikrar sudah baik..
esok bgn sudah lupa kalu...
mcm cerita seribu kali cinta..

Seri said...

dah besar sikit suruh dia tulis kesalahan dalam kertas 100 kali. hehe

aniji said...

heheh..sangat comel....si ayah pun cm comel je nk ngajow anak dia...heee...
saya pernah kena denda duduk luar rumah selama 5minit waktu kecik..smpai skang ingat lagi...haha

fariehan ibrahim said...

apek poyo; err, budak - budak mmg kne simptom mcm tu ke? hahahaa


seri; a'ah, btol tu sys. leyh jln gak dnda cm2. :))


aniji; comel jer kn, hehee
alahhh cian nye, xpe, bsar skrg da jdi budak baik kn, hehee XD

nas said...

ko nie asyik2 comey2..je...nak gak tengok muke ko yg comey jelas2..hahaaa


apa motif status SPONGEBOB dan PATRICK dalam facebook??

fariehan ibrahim said...

nas; wajib lar comel di sini okeee. hahaaha XD
err, perlu ke?

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

comelnye dak ni.. bdk baik.. hehe

fariehan ibrahim said...

wakiyuddin; aah, taw xpe. comel jerk kn. hehee :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...