Sunday, December 26, 2010

mabuk, mabuk, dan terus mabuk lagi,

assalamualaikum u'oll,
hari nie cuti ganti krismas tuk negeri klate,
jd, nk buat entry byk - byk leyh x? *prasan byk*
hahaaha byk lar sgt, po ko bonda aku nk tulis pom xtaw neh,

okeee,
smlm de sorang kwn klas ajk kuar p mkn pizza hut,
org nk blanja, pe ag, lajuuu lar,
rezeki jgn ditolak, bala jgn dicari, duit boleh mintak, hahaa
kteorg order pizza bru tu, pizza cheese 6 extreme,
pergh! skali cuba, da lar, cukup da kot bgi aku,
lpas nie aku xorder dh pizza nie, muak gler douh!



gambar dari pakcik google ;]

da lar kteorg pesan yg large punyer,
aku mkn 1slice tu jer, da xleyh sumbat da lpas tu,
large tu mmg punyer large kot bgi aku, 
sbb dia punya pelapik tu cm alaaa cm tmpt ltak mknn tuk hntr mknn tuuu,
ape ntah, aku xingt dh nama saintifik die pe benda, :PP

then lpas tu, dyeorg ajk g pusing - pusing kt kb jap,
then pg lah kbmol,
mak aii, org punye rmai soit, aku ingt kbmol tu bgi brg percuma ke,
cari - cari xde pom, hueh3x
bese lar, cuti raya orang, msti lar rmai kita yg kuar kn,
kalu cuti raya puasa or ramadhan mana de org kita, kn3?
aku da lar mabuk ngn pizza cheese td, masuk - masuk kbmol jd trus cmpur mabuk tgk org, =,.=
g kedai tu rmai org, g kdai tu penuh org,
last - last kteorg g lepak kt foodcourt jelh, 
kt foodcourt pom 1hal,
da lar rmai org, meja pom agk pnuh, n ats meja tu punyelh pnuh ngn smph sarap,
mengalahkn lembu yg bru lepas mkn,
okeee, aku bukan nk hina sesape, nk mengata apatah lagi nk mencaci,
tp agk - agk lar weh nk berparti pom,
ngn ubi kentang bertarabur ats lantai, sisa - sisa kek ats meja, pinggan - pinggan plastik
n sgala bagai smph sarap ade ats tuuu,
mmg sah - sah mcm lpas menyambut hari kelahiran lembu,
yelaaa, bkn korang yg kne simpan, best lar korang sepahkn ye dak,
kalu ye pom mcm tu, pikir lar sket, tu kn tmpt umum,
bkn korang jer yg nk guna nti, 
even xtaw nk buang ktne, at least simpan lar n ltak setempat,
kn sng pekerja tu nk kutip buang n simpan meja tu nti,
nie x, da lar tggl mcm tu jer, pastu menyusahkn org plak,
aishh! xbley blah btol! 

one more thing wat aku bertmbh mabuk - mabuk
ialah manusia couple,
da lar duk tgh - tgh kt foodcourt tu,
duk plak siap bermanja - manja, usap - usap tgn, tarik baju, tarik tudung,
berbulu ketiak aku nie menengok nye,
da lar bebudak bwh umo rmai kt situ, aksi 18sx taw x korang wat tuu, 
kwn aku tu plak xabes - abes duk menyumpah kt psgn tu, hahaa
nk bermanja - manja xtntu psl korang p ats gunung sne, xdak org nk gngu,
adessshh! 

dicilok dari pakcik google lagi ;]

perangai orang kn, kita susah nk kawal,
jadi, cubalah kawal perangai sendiri dulu.
* pesanan lebih tuk diri sendiri XD *
buang yg keruh, ambil yg jernih.
cintailah bahasa ibuanda kita. 
tapi jgn bercinta dgn ibuanda kwn kita. hahaa :PP

ok, cukup.



No comments: