Tuesday, January 11, 2011

aku pom ada tutorial gak (:


sapa nk wat header tranparents cam aku punya da bomb cun?
sapa nk ilangkan navbar kt ats belog tu?
sapa nk wat page like kt fb yg bkl diruntuhkn tu?
sapa nk wat menu bar?
sapa nk cantik kn belog dia? nk kasi mekap sket?
sapa yg rajin lbey sket?

nk tutorial ka?
okeee, aku xpndai. hueh3x
tp yg aku mampu berikan ialah,




actually, byk lagi belog - belog laen yg sediakn tutorial,
tp belog depa nie lar aku slalu skodeng p blajaq,
sbb penggunaan ayt depa best, mudah phm. :)

byk lagi, korang p google,
taip tutorial pa korang nak, xsmpai sesaat,
bertambun kuar ye. pilih jer mana bokonan di sanubari.

da solution is,
kalu nk blajar something, kne lar bagi perhatian n masa sket,
kalu maleh 1hal, papa pown xjadi.
hampeh cm aku nie. :PP

tp at least ok lar,
sbb aku berjaya melahirkan header baru tuk belog usang aku nie,
header tranparent ag youuu, jgn main - main, hueh3x
sapa yg puji tuu, mekasih, xyah puji aku da taw ia sgt cuunnn mcm aku,
* oke, sila tendang lalu sepak laju - laju *

ouch, aku baru sedar yg encik Ben Ashaari sgt aktif 
mengudate belog beliau kn,
bila lar aku leyh jadi cm tuuu,
 * termenung jap, awan - awan masa depan kuar *
ok, aku taw, mungkin bila aku ambil alih mukabuku tu.
ok, mencarut mengarut. bye.



6 comments:

Mohd Ridhuan said...

ok la tu..
ado tutorial untuk link yang sesuai...
ehhehehe

one2paii said...

o0o0hh terima kasih pada lu sebab memberikan info untuk gua..

fariehan ibrahim said...

Mohd Ridhuan; aah, mampu bgi link je lor, hehe! :))

fariehan ibrahim said...

one2paii; ok, no hal der. XD

Mohd Ridhuan said...

ok la tu...
yng pentg tahu link...
sy ni tau ckit2 je...
hehehheh

fariehan ibrahim said...

xpa, nti lama-lama mkin byk lar yg kite taw. :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...