Saturday, January 8, 2011

aku teman TERBAIK.


xcaya ka?
kita da bukti, xckp saja,





pergh,
aku memang teman tercomel terbaik.
dan hasilnya notification aku pom penuh terbaik dgn

T________T

macam - macam aznil btoi fb neyh,
habis segala mcm application, games dia wat.

semua manusia skrg wajib de fb kn,
samada aktif or xaktif jer,
kwn sekelas aku sorang xde fb sbb dia xminat maen bnda tu, katanya.
then, de org tanya dia n dia jwb xde,
mesti org tu akn ckp, 
' hurmm, pelik jer org muda zmn skrg xde fb. *smbil wat muka pelik* '
tp xyah lar pelik sgt, at least dia taw fb tu wujud. 

tapi, tapi, ketampi yg bestnya fb skrg ialah,
kita dpt chat ngn geng - geng group yg kta join kn,
da xyah susa nk pass or sebarkn kt sorang - sorang kalu de pape,
skrg da leyh chat ramai - ramai trus.
nk bincang papepn sng lar kn.




papepn,
sume benda de baik dan buruk masing - masing kan,
so, bergantung ats diri sendiri lar nk tentukan pilih baik or buruk,
wahhh, g2 ya adik kakak abang, haha! ^^,



p/s; argh! aku xdpt tgk tb, 
sbb org astro psg piring astro baek punye p tadah air ujan,
damn oke. -.-'

11 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha...sama la ngan aku wahai budak comel..

Unknown said...

dah la budak2 mana tah...men approve jaa..sekali teman tebaik depa..

hareeemmm..makpak dia pon aku x kenai..

hihihihi

Cik Jannah said...

sis tak ada fb pon. kolot tak? eh eh bukan. ada fb tapi dah deactive. nanti dah free baru active balik.,. kih3

Hakimi Reza said...

hakhakhakhak~~mcm2

Nas said...

pergh..ade gak org ckp ko comel...hahahhaa....
erm..banyak gak ko dapat..kalah aku...so ko tercomel dr aku...hahhaha..
aku dapat...cuma pastu aku delete..cm menyemak je~

Fariehan Ibrahim said...

iqbalhakimi; sama pa?
sama comel ka? haha! :PP


nub; tu r pasai, ttibe jdik teman terbaik dia, nama dia pom xtaw. hueh3x


ciK jannah; aishhh, akak de belog, xmgkn lh xde fb kn, hehe


encik nakal; mmg mcm2 ada, :))


nas; haha! ko jeles lar tuuu, :PP
aku cm xsggp nk dlete, nti dyeorg trase plak,
aku kn teman TERBAIK. wahahaa :D

SyahmiFikri said...

hahaha...

eden plak dah deactivate fb..

tetb jer rasa menda nie melalai kan aku.,. LOL

maya said...

owh..maya tak tahu pulak pasal tu...betul ker...bukan pe, maya jaranglah bukak fb...kawan2 ramai tp tak mo layan maya...

Fariehan Ibrahim said...

syahmiFikri; aah, kalu time stdy tu eloknya kureng kn lah berfb, haha! :P


maya; alaahhh ciannye, maya lar make 1st oke. :)

unknown said...

ceh..ingatkan menda tadi..hehe..
mmg teman terbaik!..hehe..

*eh ubi dah tukar link blog tau..

Fariehan Ibrahim said...

ubi; haha! terbaik lar sgt kn, :P

ouch, da taw da. :)