Monday, January 10, 2011

bercakap-pasal-AJL-SIKIT.


assalamualaikum dan slmt berhari isnin sume - sume,
bgi yg berada disblh luar tuu,
slmt bekerja dan slmt bersekolah dan juga slmt berbelajar aku,
smgt lar sket! oooyeah~! XD

okee,
sape tgk AJL smlm? sila agkt kain. haha!
aku rasa 7 dari 10 rkyt malaysia tgk AJL smlm kn,
3 yg xtgk tu slh sorang nya termasuk lar aku, hueh3x
aku tidow lpas mgrib smlm, kul 11.55 aku bgn dgn macho 
p mengadap tb, tup - tup 
' anugerah juara lagu jatuh pada Tolong Ingatkan Aku-Ana Rafalli ' 
lbey krg cm2 tu lar dia ucap, aku xingt pom. :PP

Tempat 1: Ana Raffali; Tolong Ingatkan Aku
Tempat 2: Black & MUH : Drama King
Tempat 3: Hafiz; Noktah Cinta
Vokal terbaik: Hafiz; Noktah Cinta
Persembahan Terbaik: Faizal Tahir; Hanyut 

nie lar keputusan smlm,
aku copy paste jer result nie dari blog sape ntah, haha!
aku xnk n xleyh komen pape, 
siapalh aku nie, hnya dipinggiran, * touching sket. *


lpas jer sheryl-FBI-ally umum juara,
tadaaa, maka tertubuhlah page ini,


mungkin lar dgn wat page nie,
AJL akn dibuat skali lagi, trofi yg basi diletak balik, 
bunga yg layu dibagi balik,
duit yg da guna dibank-in balik, hehe! :P
dan juara pilihan ramai diumum kembali.
 baru bergegar pasu bunga jiran aku.

tapi page ini tidak bertepuk sblh tgn, ahha!


tapi page nie kalah lar, seratus lbey jer yg like.
sebab mmg ramai yg xbape nk puas hati ble Ana Rafalli mng,
aku pom bila dgr dia mng cm, 
' errk, dia nie ke menang? apsal bkn aku
tapi aku rasa xpntg sgt lar nk gaduh psl benda nie.

oke - oke,
aku juz nk tnjk page nie jer,
yg wat aku sengih sorang - sorang,
xnk komen pape pom psl AJL sbb aku tgk AJL aku sndiri dlm mimpi,
muahaaha :PP

opss, mungkin nie slh satu sbb fb nk dibubarkan. 
* pndg mata keats dan letak tgn kebahu *


aku tinggalkan korang dengan lagu nie,
suara dia masyukkk~~ :)









1 comment:

Nur Fannun said...

actually tak tgk sgt AJL ni..sbb tgk cite tv2. tp mse tgk ana ni, dh jangka mcm blh menang je..bgus cara dia nynyikn lagu tu.
penuh penghayatan, feel pun smpi.
tp nsib baik tomok xmenang, klu tak confirm lgi kuat org mengamuk.