Monday, January 17, 2011

blogger da lar comel, peramah lak tuuu,


oke, mcm aku ckp hari tu,
aku nk list blogger da lar comel, peramah plak tuuu,
peramah ke? haha!
mmg peramah pom, tp mereka - mereka nie yg aku wajib terjah setiap hari.
dyeorg best kot, jom tgk! xD

blogger yg satu nie, aku xyah ckp byk dh.
memang da pemes amos da, bloggers mana xkenal dia. otai blogger nie.
bagi aku dia memang blogger sejati, sbb setiap saat blog dia update,
xpenah sehari xupdate kot. sampai aku xterbaca entry - entry dia.
entry dia plak pasal isu, keadaan semasa, jadi xbosan lh baca.
nk taw dia peramah ke x, tegurlah dia dlm twitter.
aku taw dia nie ramai peminat, ramai nk mtk tunjuk ajar dia
tapi dia sedaya upaya melyn, memberi tunjuk ajar.
nk taw pape ilmu, p r blog dia, xpn masuk kelab blogger dia. best! 


haaa, nie pom rajin gak neh. peramah tu lagilah.
kalau korang wat rajin p blog dia, dia akn rajin - rajin p blog korang.
nama lagi budak nakal kn, kalu korang nk nakal - nakalkan diri korang,
p r terjah blog dia! haha!
rajin update blog gak neh, mcm - mcm yg nakal dia update. :PP


memang bukan sebrg budak. budak kaki pukoi.
rajin pukoi - pukoi orang, dia peramah sbb slalunya kt mana - mana,
mesti aku nmpk muka dia pengkomen entry org. haha!
nk taw dia best ke x, p r belog dia.
pukoi dia byk - byk, laju - laju oke. :PP

waaahh, cntik kn header dia. header bru tu! haha! xD
bagi aku dia rajin dan peramah, bkl penggnti ben awal ashaari neh.
hueh3x yelaa, stdnt sepenuh masa,
tapi minat dia dlm blogging nie nmpk mntp.
pengkomen sejati, sbb selalu nmpk muka dia kt mana - mana.
jom p terjah belog dia, tgk dia ensem ke x? eh2, best ke x? :PP


dia nie selalu update blog kalu de perihal - perihal semasa yg baek punyer,
bagi aku dia peramah sbb slalu nmpk muka dia kt alam maya nie.
dia skrg da jrg bw, sbb dia da stat masuk stdy n nk krgkn on9.
aku taw lar aku frenz dia dlm fb. hueh3x xD




- SANDIWARA SEORANG INSAN.
err, blogger macho nie aku bru terserempak. haha!
aku slalu p belog dia sbb lagu belog dia best, wawawaa
xde ah, entry belog dia best sbb kalu sape - sape yg ase pth smgt,
mls nk update, xtaw nk watpe ngn belog, ase cm hampeh belog,
bley r p baca entry - entry belog dia. bagi aku best!
sbb lpas aku baca, mesti aku akn ckp, ' kira ok lar belog aku nie ' xD


wahhh! sume blogger lelaki kacak lagi macho lh, haha!
mmg saja aku pilih laki pom tuk kali nie,
gegurl nye nti aku wat entry laen plak.
sbnrnya ramai lagi blogger yg peramah, kalau boleh sume aku nk list,
tp jgn risau, aku akn wat lagi, xbrenti stkt nie jer.


kalau rajin extra tu,
p r terjah dyeorg er. ckp aku kim slm. hueh3x :PP
tapi 4 sure, aku rasa korang mmg penah pegi blog dyeorg nie kn,
samada slalu or x jer. kn3? =)






p/s; maap ler aku curi header korang, 
nti aku antar blek er.
hueh3x xD




22 comments:

Hakimi Reza said...

hahahaha..aku pun ada noo..

terima kasih la noooo..

tapi hang mmg comel la..hakhahak

syuwai said...

yang bl0g 1 - 3 tu memang selalu masuk N stuju ngan pendapat k0 ni..

yang lain tu jap gi m0 terjah..h0h0

Nas said...

wahhhh...ader terselit la nama aku kat entri ko kali ini..opss..bukan nama aku..blog aku jerk..hehehehe.. thenks banyak2 ea... terharu aku....
aku xsehensem macam blogger2 ben ashaari n the rest..tp aku perasan aku ni comel! hahaha..
perasan giler aku!!!! :P
u are comel tooo :)

zaza ismail said...

kjp nak g terjah

Unknown said...

perghhh..diaorng semua dah otai dah.ehheeh...

Unknown said...

alala ingat comel laa tu..pukoi maw? hahaha

ang memang comel la

ni ang nak aku ckp tq ka nak aku pukoi? haha

Syafiq Rosli said...

huhu..thank a lot ya..terharu lor..

Fariehan Ibrahim said...

Encik Nakal; no biggie, mmg aku suka pom belog ang. =)
tanx, aku taw aku comel. haha! xD

Fariehan Ibrahim said...

syuwai; terjah jgn xterjah. hehe! xD

Fariehan Ibrahim said...

nas; haha! no hal lh,
ko mmg comel, tp aku lagi comel.
xyah prasan sgt! muahahaa xD

Fariehan Ibrahim said...

Puteri Zaza; oke, jgn lupa kim slm kt depa naaa~ :))

Fariehan Ibrahim said...

echah; aah. bkn sebrgn blog neh! :PP

Fariehan Ibrahim said...

nub; aku nk ang wat dua2, bley? haha! xD

Fariehan Ibrahim said...

Syafiq; no biggie lh! belog ko mmg best pom,
jgn terharu, xda pa pom nie. acecee~~ :PP

farhana sahri said...

waa.....nk folo la blog dorg..boleh??

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

thanks sgt2 budak comel.. =P

incik nakal tak ketinggalan..hehe

itu la..skang ni bila dah masuk belajar dah jarang sikit la..tak tegar lagi ..hehe

Fariehan Ibrahim said...

Farhana; folo jgn xfolo,
sblm tu, pastikan folo blog nie dlu. haha! :PP

Fariehan Ibrahim said...

iqbalhakimi; no biggie,
incik nakal tu mmg. hehe!
xpa2, wat yg mna lgi pntg. :)

Anonymous said...

3 di atas memang i slalu skodeng , blog 3 di bwah tuu bakal ! hihiuhhi =D

Fariehan Ibrahim said...

ferra; wahh g2 yaaa~ haha! oke2,
sila skodeng slalu. xD

Nadia Mashuri said...

singgah bace2..
=)

Fariehan Ibrahim said...

Nadia; oke, sila sggh lagi. xD