Friday, January 21, 2011

Chef Comel, Mari Melantak Secomelnya Epd 2.


assalamualaikum dan slmt berhari jumaat 
comel - comelan semua,
ouch, slmt berujum mggu ya, * kpd warga penduduk pntai timur *
termasuklah aku. hew2! ^^,
yg luar pntai timur, tggu esok aku wish. haha!

oke, hari ini kita kembali lagi dlm rncgn bersama
Chef Comel, Mari Melantak Secomelnya, 
aish! mencarut mangarut xabeh - abeh, T___T
ouch, hari nie kn ujum mggu, hari tuk berehat, tido puas - puas,
beramah mesra, bergoyang punggung kaki dirumah.
dan hari tuk aktiviti suka hati kita lar kn. hehe!

even mlm td aku terasa simptom kedemaman tlh kelihatan dan
memdampingi diriku,
tp bgun pagi tadi, da ok sikit stlh ku telan 2bilah panadol,
so, tghari tdi aku tlg umi kt dapur,
time ujum - ujum mggu nie lh de kesmptn nk duk t'tenggek kt dapur kn,
smbil - smbil tu leyh borak - borak ngn umi, brtmbh lgi keeratan tali kasut kami,
tp kteorg xborak kosom jaaa, tgn, mulut, bontot dan kaki aku bergerak seiring,
dan hasilnya,


yes! umo 20thun,
nie lh 1st time aku pandai msk tomyam.
wawawaa~~ =D
selama nie taw mkn jaaa. pui3x
tp tu pom ats tnjk ajr umi lgi, nti nk try msk sndiri punya skill, xD
hancus lebur serai aku tikam, tu yg jdi berserabai tomyam aku.

tadaa,


nie lah menu kteorg tuk tghri nie,
kuetiau tomyam, nyum3x 

komen abah ialah, 
' anak perempuan abah nie xlayak lagi nak kawen. '
haha! xde ah. abh aku senyum manis jerk. sdap lar tuuu, =PP

sape - sape yg terliuq, nk try masak,
nk resepi x? nk x?
korang g google, taip resepi tomyam, konpem byk lmn web laen sdiakn,
hueh3x =PP
aku bkn xnk bgi resepi aku, tp kalu aku bgi yg aku,
aku tkut tomyam korang xjadi tomyam,
tapi jadi tom tom bak, xpun, tom cruise. xD

ouh, korang da makan blom?
kalu blom jemputlh mkn ye, jgn malu - malu. haha!


ok, bye. =)




9 comments:

LaLa said...

wow2!tadi pon masak ade fishball2 nih..tp sup jela...kui2

as said...

WAAHHH. saya pun pandai masak tomyam !! MAGGI TOMYAMMM!!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dari gambar sugguh menyelerakan.. tapi xtau la pulak rasenye cm ne kn.. huhu

Cik Jannah said...

wah!!
meriah betol tom yam dia!
mesti sedap

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

aku ngan nakal nak rasa gak tomyam ang =P

Fariehan Ibrahim said...

daylachan; wah2! bes kn mkn bebola. hehe! =D


aqila; LOL! adek cheq pom pndai msk megi tomyam. haha!


topimagine; lorh, gmbr da nmpk sdap,
rse msi lar brtmbh2 sdap. haha! =PP


cik jannah; mmg meriah r,
opkos sdap punyer! pui3 =PP


iqbal; haha! smgku 7hinggit. bereh slalu. =DD

Unknown said...

btoi bikin lapaq ni..hihi

ain revival said...

tomyam...hmm..gune perencah dy reti la msak..kllau x mmg xkn jd tomyam..muahaha

Fariehan Ibrahim said...

nub; haha! meh cheq tlg msk kn, nk?? =PP


ain; gune prncah sng sket kn, ok lar tuuu, nti cube lgi, hehe! =DD