Monday, January 17, 2011

I believe I can fly,


assalamualaikum anda - anda sekalian,
mlm nie aku da cter sedih ++ tragis sket,
oke, sila tukarkan latar mud anda kpd sedih,
..............................



korang semua nk taw dak?
korang semua nk taw ke xmau taw ka, kena taw gak! 
UNGGUTAN nie. hui3x :PP

tadi aku jln blek keja nk p kt prkg keta,
cam bese lar, jln - jln smbil menghirup udara ptg,
 smbil cuci - cuci mata, skodeng org wat date,
tapi lbey kurang 100meter nk smpai kt keta 2,
aku nk turun tebing, tiba - tiba,


haaa, amek kaw!
lagu I believe I can fly ttibe kuar, haha!
bkn aku ngn beg aku yg fly,
 nseb baek lar tebing tu xtggi mana.
kalau tggi, cm gmpg jer kalu aku turun ikut situ kn, adeh.

tapi membuatkan aku malu bertmbh malu ialah
ada pakcik 2orang btoi2 dpan aku jtuh terjelepok sekoq - sekoq tu,
pkcik - pkcik tu pom tergamam tgk aku jatuh cm nangka comel busuk,
pakcik tu tanya ' kenapa dik, penim ke? '
' bangun - bangun, duduk rehat ats kerusi tu dulu. '
malu, kemaluan, malu, semalu - malu nya~~
mau ja aku masuk dlm longkang kt tepi tu, T______T
aku tak jwb pape pom, terus berjalan dgn macho lagi segak 
p kt keta aku even sakit tuhan saja yg taw. kui3x 

oke, sila ckp pdn muka kt aku,
nie kali ke-2 aku jtuh kt tmpt yg nk dkat,
abah&umi ckp aku xbringat. yelaaa kot,
jln konfident lbey, nk turun tebing, tp mata tgk ats,
tapi kn, bgus gak kita jatuh, wat kita ingat pd Dia,
sbb slalu nya bila jatuh, barulh terkeluar ' Astagfirullah '
' MasyaAllah ' ' Allahhuakbar '. huuhu
time jln xdak plak nk beristighfar. kui3x
aku smyg dri 10mnt jdi 30mnt, lutut aku bengkok dh kot.
waaaa~~ ='(


da moral of da story;
sila lah beringat selalu. malang ada dimana - mana.
COMEL TETAP ADA. muahahaa xD




14 comments:

mis roy said...

cian dak comel neh....meh sy tulum ubatkn,,mau ngak??!! hehe

! Encik Nakal ! said...

hahaha~~hahaha..padan muka..tp still comel kan..hakhakhak

najwa kamarudin said...

sapa komen dia comel
HAHAHA .like habesss . :)

fariehan ibrahim said...

mis roy; mau2, urut2 sket er! hehe! :PP

fariehan ibrahim said...

nakal; ang jht btoi naa~!
comel tu slalu. haha! xD

fariehan ibrahim said...

najwa; alolOoo, so silalah komen - komen sokmo. hehe! :))

SyahmiFikri said...

serius style..

kalu aku kat situ..
mau terbahak2 aku rasa kat situ.. hahaha

Gula-gula hati said...

waa...bestnye dapat jadik 'superman'...heeee...:D

vampire's lovex said...

lain kali,trus bgn jerit2..woi !! sapa yg tolak aku ni hah?? wat drama sket....ehehehehe




luka2 x?? jln elok2 k lain kali :)

fariehan ibrahim said...

Syahmi; kijam, kijam, kijam btoi! siap nk gelak terbahak2 lgi tuu, adeh!

fariehan ibrahim said...

Gula2 hati; adeh, xdak lar best sgt, huhu! :PP

fariehan ibrahim said...

vampire; mslh nye jtuh dri tebing beb.
sob3x
lutut bengkak. :((
tQ dear, hehe!

nub said...

alala...comelnya...

lpasni jatuh depan aku plak ey...


hee taw dah apa aku nak buat kan? ehehe

fariehan ibrahim said...

nub; comel ttp ada. haha!
xnk ah. xjtuh pom xpe, :PP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...