Sunday, January 2, 2011

I pom nak wish jugak lol,


assalamualaikum u'oll.
nyit, nyit, ^^ wat muke comel sket kt korang. haha!
opss! dlm xsedar, esk da masuk hri ke-3 tahun 2011,
uishhh, cm cpat plak masa berlalu, tanpa kita menyedarinya, * ayt xnk kalah. :PP

err, lam kepala cm blur, kosong, xtaw nk post pe,
tp nk post gak pape pn, haha!
bese lar awl - awl tahun baru nie, mesti lar nk wat ucpn tahun baru,
nk wat list azam tahun baru, nk cari partner semua baru, kn3?

azam aku tahun nie,
nk cari kawan aku nama azam, cm lama jer xjumpa dia,
haha! * ada ke kwn aku nama azam ek?
err, aku xde azam tuk thun baru,
matlamat aku ialah matlamat yg aku buat tuk jangka pendek pnjg,
aku jrg nk tetapkn target awl - awl,
azam aku kena tgk masa dan ketika, sesuai dengan keadaan semasa aku,
hampeh kn! blueksss~! :PP

okeee,
tapi, tapi, tapi,
matlamat jangka pendek aku tuk tahun ini ialah,
tuk dptkn,



ouch, plisss,
aku da jatuh cinta kt nokia c3 wane pink tuuu,
auww~ auwww~
ok, aku hrp abah baca post aku yg ini. ahha! XD

dan skrg nie aku ngah wat praktikal,
insyaAllah dlm bulan bulan nti nk naik sem 5 plak,
ya Allah, dlm xsedar, de lbey kurang sethun lbh lgi aku nk habiskn dip aku,
so, maklamat aku ialah nk pastikan
pointer aku kekal up dan up n up lagi smpai sem 6. amennn~

ouch, 1 more matlamat leyh x? haha!

nak cari teman idup yg sejati, 
auww~ auwww~
umi, anakmu nie nak kawen plisss~~ haha!
umi ckp, nk pelempang? bljr pom xabes lgi. 
tahun nie, I da 20 youuu,
diulangi 20 okeee, bkn budak belasan lagi,
terasa diri ini b'tmbh hebat tuk lempang adik berdikari, hueh3x :PP


ok da - da,
xnk mencarut mengarut dh pelik - pelik,
orang umo 20 kena lebih matang, ehem - ehem, haha!
tapi yg penting tetap comel oke! itu xleyh diubah smpai tua, XD
papepn,
HAPPY NEW YEAR 2011 aku ucapkan tuk bloggers sume,
moga trus success fil dunia wal akhirat, insyaAllah. :)






moga aku dpt BE dari nuffnang,
xpenah dpt douh, cian kn kt aku! haha! 
jeles tgk org len da berpuloh BE dpt tiap tahun,
T______T
ada tips x cmne nk dpt BE? err, :PP





5 comments:

Zeanne said...

hp!nak semua..hahaha

Unknown said...

happy new year !!!
kalu kamu nak c3, kte nak nokia touch n type..JERRR..wahahahha

Anonymous said...

c3 mmg smart. tp cam die 2mp je.. huk2

ar. said...

alaaa tanak c3. nak dslr d90. muahaha

Fariehan Ibrahim said...

aNnE; haha! kalu buleh, sume nk kn?


Finaz; hepi new year dear. :))
auwww, touch screen JER okeee. haha!


maCy; aah. comel jerk kn. keypad dia tu cm smart sgt! ahha! :PP
tu r psl, 2mp jerk. tp ok lar tuuu, hehe


kukin; alaaa, kte nk c3 jgak!
ouch, dslr mmg terbaek! gudluck. XD