Monday, January 31, 2011

Jom kentut-kentut paling panjang!


assalamualaikum anda - anda sekalian kesemuanya,
selamat petang, ^^,

ouch3,
sapa kat sini rasa dia terer kentut plg panjang&kuat?


sebelum korang mengaku tu,
jom kita lyn video pertandingan kentut kat jepun nie,
adoii, macam - macam lar dyeorg nie kn, pelik - pelik jaaa!
tapi kalu sape rasa nak masuk pertandingan nie,
aku leyh jadi penganjur tp nati aset aku kat US melambung. hueh3x xD






amacam?
syok jerk kn tengok! haha! xD

bye - bye. =)





sape - sape ada terasa ngn aku,
aku mtk maap bebyk ye. T____T
peace, no war.





20 comments:

Cik Aien said...

hahahaha! malu deaay nk kentut pnjng2~

FariehanIbrahim [LBC] said...

Cik Aien; kalu malu, wat sorang2 lam bilik. haha! xD

ferra ferro said...

kat jepun pertandingan mengarot2 je kan3 .

Gula-gula hati said...

oppss~ jatuh saham lah kalo kentut mcm tuh~ xD

nub said...

adoii.. petandingan kentut plak haa..
lau aku, nak tggu smpi tekentot punya la susah.. hahah

nelly said...

haha
tak pernh buat
=)

FariehanIbrahim [LBC] said...

ferra; taw xpe. dorang mmg pelik dri org lain. hehe


Gula-gula hati; hehe! xpe, wat sorang2 naaa. =PP


nub; haha! adeh, awat lagu tuuu,
kalu ang masuk, konpem ang klh lar! xD


nelly; xnk try ke? hehe! ^^,

acan ketot said...

wow!!
mcm adew hrpn nk meng ney.haha..

epaa chenta said...

anak saudara saya juara kentutt.haha

btw, jwapan untuk hari tuh da publish.kalo rjin nnti sudi2 la jenguk k ? hehe

http://epaachentalova.blogspot.com/2011/01/answer-pleaseeeee-haha.html

nazirulhazwan~ said...

den nak join, tp muke takmo tyg la, malu dow, hahaha:P

d_tieah said...

Giler sengal derr..
Hahaha..

Latest entry : Siapa Fynn Jamal?
: Projek Kesian Fynn Jamal
: Perhatian: Krisis di Mesir dan nasib rakyat Malaysia

nas said...

hahaha..
malu lorh sbb org kntut mmg terbuka
cm xtahu malu!
hahaha

nas said...

opss.. fariehan kentut terbuka ker?
hahhaha :P

cIk JanNah said...

jepun selalu mengarot!
tp best
hahaaa

najwa's said...

hehe kentut la plak. :P

Aqila Safuan said...

maafkan saya , saya tak berani nak tekan butang play itu kerana saya seorang penggeli bunyi kentut yang tak senonoh hatta saya punya kentut tak terkalah orang lain.

FariehanIbrahim [LBC] said...

acan ketot; wahh, tu diaaa!
jom join.


epaa chenta; mak sedara dia x ke??
ouch, oke bebeh! ^^,


nazirulhazwan; haha! awat nk malu,
kentut jaa dgn konfiden. kui3x =PP


d_tieah; mmg sengal r!

FariehanIbrahim [LBC] said...

nas; haha! dyerg mmg gler2 kot,
mmg xthu malu lorh!
aishh, ane de, aku kntut sorang2 jerk! =PP


cik jannah; aah, taw xpe kn. =))


najwa's; kentut pom boleee, ^^,


Aqila; haha! adeh, cm2 plak da.
xpe2, nti try join naa prtndingn cmne. xD

! Encik Nakal ! said...

hahahaha~~jem..jem

FariehanIbrahim [LBC] said...

nakal; haha! xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...