Thursday, January 20, 2011

Maafkan Aku Semua.

assalamualaikum hangpa - hangpi semuanya,
mai lar dekat sikit,
nk gtaw rahsia nie,
antara kau - aku aja.
jgn gtaw org laen naaa~

aku sgt COMEL hri nie.
hueh3x =PP
 tu ja aku nk gtaw. haha!
* sila kutuk kuat - kuat *

oke, sapa cuti hari nie?
dush3x, aku jeles gler oke.
slama 19tahun lbih aku hidup nie, 
aku bru taw kelntn xcuti thaipusam.
but why?? ahh, aku xmau taw kenapa,
ini xadil. ang cuti, aku nk cuti gak. =PP

sbnr dan setulusnya,
 aku tension tgk file bertambun - tambun 
dpn aku nie,




sapa lagi nk proses tuk siapkan,
kalau bukan pelajar praktikal yg 'sgt' rajin cm aku nie.
nama lagi pelajar praktikal. ooyey! 
tima tateh.

wat keja masing - masing cepat.


ok, bye.



ouch, sblm terlupa,
nk ucap terima kasih kt Incik Nakal aka abang selagenda aku, haha!
sbb sudi blanja topup kes aku join kuiz dia. 
yg best, sume pemenang, tiada pengalah. baek punya !
mekasih ya abg nakai, moga rezeki ang dimurahkan 
dan diramaikan istri. opss! =DD







24 comments:

Nadia Mashuri said...

huhu..
Johor cuti..
sabar la yer..
=)

Tieah Madian said...

Aku pun baru tau..
Nape ek?
Adkh kat sana takde penganut agama hindu?
*Aku pun tak cuti hari ni dow

black forest said...

Seriously, black forest pun baru tahu. Jakun gila masa first time tahu. Hehe...

Btw, buat kerja elok-elok okay? Daaa... :)

Nas said...

alo3..kelate mmg la xcuti..
nanti korang ada la cuti yg special berbanding negeri selangor nih..heheheh

erk...banyaknya fail2 tuh..hu3

SyahmiFikri said...

wah2..

sepanjang hidup nie pon.. x pnah ag dapat cuti thaipusam.. hahaha

Unknown said...

yeyey aku cuti kati selangoq ni..

aku lagi comeyy aa..wahahah

Hakimi Reza said...

hekhekhek~~jem..jemmmm

Hizami Li said...

sikit je fail tu.
haha.
:P

Fariehan Ibrahim said...

Nadia; ngah sabo lar nie. hehe! =))

Fariehan Ibrahim said...

d_tieah; sbb org klate rajin bekerja kot. haha! =PP

kita segeng lar der. =)

Fariehan Ibrahim said...

black forest; haha! taw xpa,

tQ2, comel pekerja yg rajin. haha! =DD

Fariehan Ibrahim said...

nas; err, yeke?? cuti pa plak?
mmg byk pom, siap ngigau kt file nie dh. =PP

Fariehan Ibrahim said...

SyahmiFikri; haha! LOL, ang nk cti thiapusam ang g join dyeorg kt batu caves. xD

Fariehan Ibrahim said...

nub; cess! ang mmg wat aku jeles.

dush, aku lagi comel, titik. haha! =PP

Fariehan Ibrahim said...

nakal; haha! xabeh2 jemm tuuu, =D

Fariehan Ibrahim said...

hizamirahim; yaaa, sket jaa.
akn mkin 'sikit' dri hari ke hari. yeahh! =DD

Anonymous said...

hihiuihhi ! i tgah cuti ni ! =D

Unknown said...

kedah pon x cuti

SHaRKFiQ SSM said...

uish..dah ade initial LBC lak kat profile picture..hehe
mcm kenai ja sapa yg bagi..hehe

btw, praktikal kt audit firm ke??
btktne, btkeje ape lagi??

Fariehan Ibrahim said...

ferra' dush3x. =PP

Fariehan Ibrahim said...

alinac; lorh, sama lar kite, huhu!

Fariehan Ibrahim said...

fiq; hehe! incik fiq lar yg cetus idea tuuu, tima tateh. =))

aah, kt audit firm,
at keja bese2 jer, key in data,
bosan kot. =PP

vampire's lovex said...

sabar je la....kja memg x pnah abes..ye dak? hue hue

vampire's lovex said...

sabar je la....kja memg x pnah abes..ye dak? hue hue