Sunday, January 9, 2011

mai tengok suma orang - orang comel (:


assalamualaikum dan selamat berhari ahad u'oll,
sapa yg bosan tuuu, p bukak radio,
besenya kalu hri ahd, de carta lagu, msti lagu best - best kn, :)

ouch, dengaq sini orang - orang kampung,
cheq dapat award, bukan 1 tapi 2,
diulangi 2. muahahahaa
* oke, sila sepak laju - laju *

1st of all,

sila baca bismillah dan tgk dgn hati yg tonang, 
hueh3x :PP


award nie tlh disampaikan diberikan oleh,

2nd of all,


award ini diberi oleh Ruby Bieha,
dan disertakan dgn beberapa soalan cepu mas,

1) ucapan saya; sanad - sanad terharu kerna tlh diberi award ini.
terima kasih kpd penyokong - penyokong yg xpenah penah lelah menyokong saya.

2) ciri - ciri lelaki idaman utk dijadikan suami.
kacak, bergaya, hensem, kaya, beriman, romantik,
yg pntg trime aku dan keluarga ku seadanya
yg pntg romantik n lbh kn masa tuk aku lbh dari sgalanya. :)

3) 1tips tuk kekalkan relationship dgn pasangan.
duit ko, duit dye. duit dye, duit ko.
konfem kekal! hueh3x

4) penah jumpa doa pendekat jodoh or putus cinta.
penah, tadaaa

oke, sape - sape yg kuciwa tu bleh r try, :)

5) 10 link pilihan tuk diberi award.
err, aku ase ramai da dpt award nie kn. kalu yg xdpt tu,
silalah amek. tiada caj tersembunyi. kueh3x ^^,


err, beribu - ribu thanx aku ucapkan sbb sudi pass award tuk aku
yg xseberapa nie, aku hnya blogger dipinggiran,
kui3x *ayt meraih award lgi. :PP







10 comments:

Unknown said...

hahaha...
saya ada ciri2 yg awak inginkan
hehehehe
(gurau 2 ja)

Unknown said...

waa banyak award naa...kalah artis..bhaahaha

Fasihah Supian said...

banyaknya award dia :)

Cerita Semalam -Pesta Coklat Malaysia, Miod Valley

SyahmiFikri said...

wahh22...

bnyak nye award.. dah femes nie..

lalala

unknown said...

tahniah2....hehe..kite x de pun award..huhu

Fariehan Ibrahim said...

hafiz; haha! oke, sila hntr resume plisss, :D

Fariehan Ibrahim said...

nub; besa larrr, artis xleyh lwn aku. hueh3x :PP

Fariehan Ibrahim said...

Fasihah; alaaa, 2 jer pom. hehe

Fariehan Ibrahim said...

SyahmiFikri; femes lar sgttt,
ko femes lagi douh! :))

Fariehan Ibrahim said...

ubi; hehe, thanx ubi.xpa2, nti dpt lar tuuu byk2 k. :)