Sunday, January 30, 2011

pilihan hati dan sanubari.



assalamualaikum kawang - kawang seangkatan kecomelan semua,

korang taw tak apa itu pilihan?

pilihan ialah memilih sesuatu perkaran yg 1 korang memang nak,
dan 1 perkara lagi memang korang nak jugak.
dan dua - dua perkara nie dtg seiring sejln dan sepimpin.
dan saat itu korang harus memilih salah satu daripada 2 perkara itu.

* sigh. T_____T




kalau antara COMEL dan GOJES mana aku nak pilih?
aku pilih gojes lah.
sebab aku da memang comel dan selalu comel. 
* pndg mata keats dan letak tgn ke bahu *


bye - bye.





nk blajar kurangkan online.
ketagih sgt da neyh! T____T





9 comments:

amir aizat said...

hahah itu mcm pilihan terbaik laah!!

FariehanIbrahim [LBC] said...

amir; haha! taw xpe. =PP

..hizamirahim.. said...

oh.
begitu rupanya.
haha.
XD
tak boleh ke nak pilih dua2?

..hizamirahim.. said...

oh.
begitu rupanya.
haha.
XD
tak boleh ke nak pilih dua2?

FariehanIbrahim [LBC] said...

hizami; dush2x
xleyh2. T____T
kne pilih 1 jerk.

Yuni Aisyah said...

confuse...wat pilihan yg paling baik ye..:)

FariehanIbrahim [LBC] said...

Yuni; hehe, insyAllah. tQ bebeh! xD

nub said...

grrrr.

hahahah

FariehanIbrahim [LBC] said...

nub; awat ang lgu tu nub?? haha! xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...