Wednesday, January 12, 2011

Saat - saat indah aku bersama Khairul Fahmi.

assalamualaikum sume bloggers cun melecunnn,
asal weh ko tersenyum cipan? mesti tgk title entry aku kn? 
muahaaha tajuk plg xleyh blah abad ini, tajuk org gila talak, :PP




sapa xkenal Khairul Fahmi aka Apek?
sapa xkenal p pindah duk indon cpat. haha!
sapa xkenal gollie pasukan kebangsaan tuuu, dri skuad klate.
gomo KLATE gomo.

adeh, kalu dia berambut pendek, sanad ensem,
kalah Pak Mat Macho blkg umah aku. hueh3x

kalu aku jumpa Apek nie,
soalan 1st aku nk tnya dia adlh, ehem3,
' bila you nk dtg pinang I? '
muahaahaha * sila golak gulim - gulim *
peace sys Elia, jgn serang I yeee, I xse hot Nora Danish pom,
don wory, be hepy.
xyah tggu Elia dtg serang aku, Apek dlu cop aku pompuan gila talak.
adeh! xjadi. cancel - cancel.

actually aku wat entry nie juz
nk share video Apek ditemuramah dlm Nasi Lemak kopi O jer,
cm cool abes jer si Apek nie, terbaekkk~! 
da lar muka cute, auww, auwww~ XD



yaaa, aku stuju kalu org ckp dia cm org korea. :)

last not latest, :P

sanad sweet cm cadbury lh!

aku doakan moga diaorg de jodoh,
n kekal smpai anak cucu cicit cirit,
* tetibe jadi budak baek *
xbaek ko nk runtuhkan masjid yg nk dibina.

papa mama pom,
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.
MAJULAH NASIK LEMAK UNTUK KOPI O. 



7 comments:

Unknown said...

kalau x silap kat dunia ni ada 7 org yg muka hampir sama..kan

Fariehan Ibrahim said...

yott; ah, btoi lar tuu. :)

Unknown said...

hihik...glemer fahmi...
bila la aku nak glemer haaha...

Fariehan Ibrahim said...

Azmi; haha! sbr, nti glamer lar tuuu, XD

shamanarif said...

selamat malam

datang ziarah rakan yang saya follow

Tieah Madian said...

Hot tajuk..
Memang gempaq..
Ngee.. :)

EIPUL said...

cheh, ingatkan kamu betul2 penah ada saat2 indah dengan KFCM

haha