Thursday, January 13, 2011

Saya nak YanaMIB.


adeh, aku silap post tajuk lh.
aku xnk baiki xpa ka? ahha!
tajuk sbnr nya ialah
Saya Nak Hadiah Hari Jadi Dari YanaMIB.
nk, nk, nk, nk neknak hadiah plisss~~
da lama aku xdpt adiah nie, adlh menjadi kesudian cik puan Yana 
tuk bagi sy adiah ituuu, * ayt touchim sket *
xdemand lbey, nokia C3 pom da cukup memadai. 
* oke, sila tonyeh pantas - pantas *


jutaan pukoi terima kasih aku tujukan kt 
encik NUBhan sbb sudi tag aku,
aku actually mls nk wat benda alah nie,
tp bak kata dia,

' lagi ampa kena tag, lagi baguih la maknanya. 
jangan mengeluh jangan menyesal bila kena tag naa. ingat tu! '

jadi disebabkan aku budak baik ++ comel,
aku wat jelh, 
dan InsyaAllah hari - hari mendtg aku akn sokong GA 
or sgala bagai benda yg bloggers tag aku,
hueh3x :PP



err, nie 1st time aku main GA der,
aku wat - wat xpandai nk watpe neh! :PP
tp aku ikt ja lar syarat - syarat yg dia bagi oke.


ok, aku follow blog cun dia,
da tempek banner gojes dia nie,
tp siyes, dia mmg cantik punye baka weh. :))


yg last,
dia suh tag 2 rakan blogger,
ok, blogger yg bertuah ialah,


1) Erza Fareeha.
2) Ieeko.




dan pa lagi sila tgglkn tapak kaki anda di belog dia oke.
kalu dak, cmna dia nk taw korang masuk dak.




DONE [!]







next misi,
 aku nk try join segmen encik Ben plak. hew2!
aku kipas susah mati dia douh, dia best! XD







6 comments:

Tieah Madian said...

Gud luck budak comel..
*Comel ke?
Haha..

Fariehan Ibrahim said...

tQ2~! hehe!
errkk, COMEL lar. dush2! haha XD

Unknown said...

aku pon slalu2 malas jugak o..x reti..tapi support memembe punya pasai,,tara hal!! heheh

Fariehan Ibrahim said...

nub; oke, mekasih.
ang sumber inspirasi aku douh! haha! xD

yanamib said...

terima kasih sudi join..all the best to you...

ni geng² kaki pukoi nub gak neh xleh aa bg adiah barbie doll..lalalala~ =P

Fariehan Ibrahim said...

ok sys! no biggie~ xD

err, ane de. sy geng COMEL, bkn geng pukoi. ahaks! =P