Saturday, January 29, 2011

Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI

assalamualaikum u'oll,
selamat berhari sabtu dan selamt berhujung minggu,
bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, makan kopok, tgk tb,
hahaaha hampeh! 
so, ngah bosan nie join segmen incik ben ashaari, 
lama da aku tak join segmen dye,



Syaratnya ialah; Buatkan sebuah cerita berdasarkan gambar tu ..
 Gambar / dialog / angan - angan atau apa saja yang boleh korang buat dari gambar tu..
 Tapi jangan di edit lak gambar tu.. Boleh ? Hehehe.. 

jom check-it-out, nie yg aku wat, 
hentam saja neyh! kui3x


' fuhhh, letih nya rasa lepas senaman nie. 
peluh masih bersepoi - sepoi bahasa lagi.
tapi xpe, puas hati. otot-otot aku still maintain, makin naik lagi ada lar.
mesti Pak Mat Ensem blkg umah aku makin jeles tengok.
best jugak kalau aku dpt bina sebuah Gym ats nama aku sendiri.
Ben Ashaari Gymnasium, wahhh! stylo, stylo.
dan pelanggan utama aku mesti lar aku ajak geng-geng bloggers.
dyeorg asyik duk mengadap laptop, online 24jam jer.
xelok tuk kesihatan, mata pom da jadi macam panda. teruk, teruk!
aku nak dyeorang jadi pelanggan utama gym aku nanti,
sambil membina otot, sambil update blog.
kan bagus mcm tu, ada jugak faedah nya. heheehe
kalu korang xdtg, aku tutup blog aku, majuk! '



jom sama - sama join,
klik SINI.

ok, bye - bye. =)


5 comments:

Unknown said...

Good Luck :)

Artzlizan said...

hehe..ok gak citer tu..

Unknown said...

si adik join segmen si abang naa..haha

The Norah said...

owhhh...gitu kisahnye...kikikikikiki...besh2...ooops,saya comel lagi...ahaks...salam hati...;)

Fariehan Ibrahim said...

Rabiatul; haha! saje2 jerk join neyh!


princeduyong; haha! xdak eyh. =PP


nub; admired kot. pui3x =PP


PenyairSenja; sama2 comel lar... hehe!
salam hati juaaa. =))