Saturday, January 22, 2011

Zaquan Adha; Budak Comel semangat baru saya.



assalamualaikum dan selamat berhari sabtu
 anda - anda comel semua,

" Zaquan Adha; Budak Comel semangat baru saya. "

ya, itulah kata - kata dari pemain bola sepak kebangsaan
dlm mimpi aku semalam. hueh3x hancus! 


tu mimpi, realiti yg pasti nya,



ALOR SETAR: “Saya rasa debaran ini tak sehebat apabila menjaringkan gol kerana ia satu kepuasan, 
tetapi hari ini (pernikahan ini) membuatkan saya sungguh berdebar-debar.
“Hari ini (semalam) saya rasa sangat berdebar kerana hari yang saya tunggu-tunggu sudah tiba dan kini saya sah menjadi suami.


nak baca lagi? jom, lepak kt SINI.




tu diaaa,
mesti korang sume da baca dan da tahu berita nie kn,
pemain bola sepak femes kot, kawen plak dgn pelakon yg makin meningkat skrg.
mesti ramai yg da baca. kn3?








ALOR SETAR, 22 JANUARI 2011: Selesai majlis akad nikah pada siang harinya, 
majlis resepsi pasangan pengantin baru, Zaquan Adha, 23, dan Ayu Raudhah, 25,
 berlangsung dengan meriahnya malam tadi.
Majlis yang diadakan di Taman Mawar, Alor Setar itu dihadiri lebih seribu tetamu yang
 terdiri dari ahli keluarga, rakan media, sahabat handai dan peminat yang teruja 
untuk menyaksikan kedua merpelai bersanding.


berminat nk baca lagi? jom skodeng SINI.








disini, saya ingin mintak maaf kpd pihak mereka sbb xsempat menghadirkan 
diri ke majlis perkahwinan mereka.almaklumlah sibuk sikit.
tapi terima kasihlah sudi hantar kad ye. saya hanya mendoakan dari jauh.

wahahaahaha
ok, bye.
aku blah dlu sblm korang kutuk aku. =PP




18 comments:

..hizamirahim.. said...

ahha.
ramai betol letak gambar dorang kawen.
dua2 comel kan?
XD

Arpiiz said...

saja melawat follower saya, and happy saturday..^^

mis roy said...

kuciwa hatiku ini.......huhuh, tp pe pom moga kowang bhgia

nub said...

huwaa...ayu raudahku..~~~

! Encik Nakal ! said...

umh Ayu raudah dkt ngn tmn Nakal~~~

hakhakhak

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

hizami; aah, sama2 comel jerk. tp caye comel lagi. wahaha =PP


Arpiiz; rajin naa~ gud2! =D


mis roy; kumbang bkn sekoq. sbr2! hehe! =D


nub; relakn lh pemergian dia. haha!


nakal; yeke? jgn lupa kim slm rindu kt dia naa~ haha!

anamizu said...

moge2 kekal la hndaknye..aminn ^^

recent post : |khurafat???|

Cik Mimie said...

pasangan yang comel dan sepada..
suka tgok dorg ni..hehehe..
semoga berbahagia hendaknya^_^

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

anamizu; aminnn~ =)


cik mimie; aah, suwet jerk kn.
insyaAllah, smoga dyeorg kekal. =))

Ratu Sulaman said...

patot la Ratu rase semacam je ari ni.. rupe rupenye ex Ratu kawin. Sampai ati tak ajak pun... T.T

sAyOobAeQ said...

baru je tahu ahah

elele comel dapat kad dr google ke?
ehehe

iniialahaku said...

la dah kawen ek depa ni??aku xtaw pon..nmpak sangat xikutu perkmbangan semasa

syafiQakarim said...

zaquan nampak gemok ;p
hahah.jles la..bila nak kawen ni.

Bob Merley said...

oh tidak!!

Imran nyambek said...

gua nak kahwin jugak....aarggh

eRza farEeha said...

fulamak dpt kad tuu..meh cni kad 2..ehhehe

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

Ratu; haha! bersbrlh, tiada jodoh antara kamu ber2.
xsempat nk jmput kot. =PP

sayo; err, btoi2 lar punya kad. haha! =PP


iniialahaaku; haha! xpa bro, nie kn da taw. =D


syafiq; org bahgia, bese lar.
adeh, cpat2, p kawen slaluh! =PP

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

bob; awat oh tidak tuuu? hehe!


Imran; suh mak masuk minag cpat! =DD


erza; haha! xleyh2, tu undgn VVIP punyeee, =PP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...