Thursday, February 10, 2011

Dengan ini aku menyerah diri.




tak ada manusia yang terlahir sempurna,
jangan kau sesali segala yang telah terjadi,

kita pasti pernah dapatkan cobaan yang berat,
seakan hidup ini tak ada ertinya lagi,

syukuri apa yang ada, hidup adalah anugerah,
tetap jalani hidup ini, melakukan yang terbaik,

Tuhan pasti kan menunjukkan kebesaran dan kuasanya,
bagi hambanya yang sabar dan tak kenal putus asa.


wuwuwuu
assalamualaikum korang - korang comel - comelan sume,
selamat bermlm jumaat, ^^,
sbnrnya dari tadi lagi aku duk taip entry,
taip punya taip, padam balik, taip padam, padam taip,
last - last bertimbun dlm draft, hueh3x
tak dak idea lar nak wat entry.
so, juz nak share lagu nie jerk, de masa torai lar dgr ye, 
best lagu nie, lirik dia sgt bermakna. 



jeles? sakit hati? marah? stress? down?
saya mcm awak jgak. hanya MANUSIA BIASA. 
tapi soryyy saya lebih comel dari biasa. muahaaha 



bye - bye. =)



18 comments:

Anyez Nasri ツ said...

te-tarek dngan ayat yng di gelap-kn di atas :)

sicomot-comel said...

chett!!
nak jugak comel daripada biase tuh

wekkkkk*muntah jeli

hahaha

Dilla Nur said...

alaa...dilla suke lagu neh...org soh jgn menyerah, die nak menyerah lak comei neh...ish3...

F.I.C.K.R.Y said...

Kita semua manusia biasa. Takder sorang pon yang perfect.. Fitrah ciptaan Tuhan.

Kita sebagai manusia saling memerlukan antara satu sama lain.

ferra ferro said...

nape video clip tu kening pompuan tu die lukis tebal panjang ?? teringat geli matt !!! x)

! Encik Nakal ! said...

yaa~~ceq takkan menyerah~~~hahaha

mr.syazwan said...

namo2 jeles2 sakit hati or stress k

nanti tak

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

=_=

echah mashuri said...

alllaaaa.kite pun nak jadik comeyyy:)

iniialahaku said...

err...n3 kcomelan je ni??haha/...xkira2, sya lgi comella..haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

Anyez; best kan?
tu lirik lagu dia sayarm. ^^,

FariehanIbrahim [LBC] said...

SC; haha! SCC jeles lar tuuu, =PP
alaaa, kita kn same2 comel.kn3? ahaks! XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

Dilla; kdg2 menyerah tu xbererti klh, auwww2! hehe =PP

FariehanIbrahim [LBC] said...

Fickry; yup2, btoi3.
cheq stuju.
slg memerlukan. =)

FariehanIbrahim [LBC] said...

ferra; haha! LOL!
gue pom enggak taw sih.
aah, cam geli mat douh! haha XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

nakal; yaaa, itu dia yg kita mau! ^^,

FariehanIbrahim [LBC] said...

mr.syazwan; baek incik wan fuuuyooo.
hehe! =))

FariehanIbrahim [LBC] said...

echah; alaaaa, awk da comel sgt pom dear. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

iniialahaku; haha! oke3, kita kongsi kecomelan er. ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...