Sunday, February 27, 2011

Jatuh cinta bila...


grrr~ tersangat rasa terjatuh tangga cinta bila tengok lelaki 
tersenyum dan riang layan budak-budak,
adeh! dush3x *hantuk kepala kat dinding* ;pp












be mine?
marry me?
make love and had a happy perfect family.
auch! awesome. (^^)v


oke, bye-bye. =)


21 comments:

sicomot-comel said...

Comel !
sape suh cakap sal ni..
kan dah SCC dari tadi dok tersengih sorang2 membayangkan ada mamat kiutt tgh layan budak2..
seperti lelaki idaman SCC yg ada ciri2 ayah yg penyayang..haha

p/s: SCC nak hadiahkan comel sebuah header,,tapi camne nak bg eh??

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

suke tengok guy dukung baby . Terserlah sifat ke'bapa'annya kan ? :)

nub said...

auww... hahaha

naqiah said...

sy pun suke!!!! sgt2 suke lelaki y main dgn baby.. :)

FariehanIbrahim [LBC] said...

SCC; wahhh! siap duk byg ag tuuu,
suwet knnn, auwww2! XD
kalu boy suka budak2 mmg die ada ciri2 ayh yg penyayang, sape xnk suami cmtu kn, hehe

siyes ke nk adiah header nie??
adeh! xyah susah2 lar SCC, comel gurau jerk hri tuuu, huuhu ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

Myra; yup2.mmg sgt t'serlah.
sjuk tgk. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

nub; awat ang nyah? auwww~
haha XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

naqiah; yeahhh! taw xpe. suwet sgt kn! ^^

SyahmiFikri said...

eh2.. terasa macam diri i disebut jer..

hahaha.. jokin!

Dilla Nur said...

ehem2...i bayangkan u je leh..hahahak

FariehanIbrahim [LBC] said...

SyahmiFikri; auwww2! terasa gtuuu, ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

Dilla; u jgannn, segan I tawww. ;pp

NAZRUL AZAT said...

sweet nyeeeeeeeeeeee

FariehanIbrahim [LBC] said...

Nazrul; swet sgttt knnnn, ^^

Cik Yana said...

Dulu dalam komuter kalau nampak budak lelaki lebih kurang sebaya cik Yana main-main dengan budak kat sebelah dia ke, mesti cik Yana tenung je dia dengan harapan dia perasan kewujudan cik Yana kat situ dan nak dia tahu yang cik Yana jatuh ati kat dia. Hahahah~

Budak Botak said...

Bdk Botak suka budak2 jgk. Kdg2 kita yg letih melayan diorg...

ADfeez said...

SAYA SUKA BUDAK2....
btmbh suka kt budak tu kalo mak budak tu sexy n hot.. miahahahah ;P

FariehanIbrahim [LBC] said...

Cik Yana; adeh! tu diaaa~~
on da spot truih nkngorat naaa,
haha! XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

Budak Botak; aah, nama lgi budak2 kn,
tgh m'besar mmg aktif. hehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

AD; adeh! awat lar uncle ku soram neyh. gatai neyh! babap satgi kang, haha! XD

RuSh D said...

budak2 itu comey..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...