Tuesday, February 15, 2011

Nak sambut Maulud, kenal ke Rasulullah tu?


assalamualaikum korang - korang comel - comelan sume,

semalam kat opis ada sorang client dtg, 
dyeorang duk berborak sebelah meja aku, 
kemudian terdengar lar dia borak ngan bos,

" nak sambut maulud esok nie, kenal dop Rasulullah tu? "

" Kita umat Islam wajib kenal Baginda.
 Tapi kenal setakat mana
 sehingga Baginda boleh kenal kita balik tu tak tahu lah,
 atas diri masing - masing. "

sentap hati mak nak, meremang bulu roma jap,
terfikir, ya, syafaat Baginda lah yg aku perlu diakhirat kelak. -.-'






" khabarkan kepadaku bagaimana nasib umatku kelak? "
T_T
* air hidung da mula meleleh kuar *



SALAM MAULIDUR RASUL 1432H.







bye -bye. =)







maaplah,
diri nie pom banyak lagi kekurangan yg perlu dibaiki. 
terlalu banyak alpa. * sigh. =,.=

16 comments:

nelly said...

SALAM MAULIDUR RASUL =)

Anyez Nasri ツ said...

maseh belum hebat ttg-Nya . subhanallah . maseh te-leka mem-buat salah silap :'(

Sunah Mohammad said...

salam budak comel..

tengok video2 macam ni tiap kali maulid nabi, memang menitiskan air mata...T_T

salam maulidur rasul~

Sollu..Sollu..Sollu..

fathiahRAIHANA said...

lagenda budak comel . cute je . hihihi . dulu suka jugak tgok video tu ..touched betul .. lagu pemergianmu tu mmg sedih T_T

tomato said...

sedih T__T ..

nub said...

salam maulidurrasul si comel.. ehehe

padlie said...

Sama-sama kita muhasabah diri kita.. selalu ke kita ingat kat Baginda, atau setahun sekali je..
Insaf insaf..

FariehanIbrahim [LBC] said...

nelly; salam maulidur rasul juaaa dear. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

Anyez; same here lh, -.-'
xpe, blaja perlhn2, nti insyaAllah trus ingt. =)

FariehanIbrahim [LBC] said...

Sunah; btol tu sys, meremang bulu roma,
sebak jerk. huuhu
salam maulidur Rasul jua. =)

FariehanIbrahim [LBC] said...

fathiah; hehe! tQ bebeh!
aah, taw xpe, sebak jerk,
dpt rasa ksh Baginda pd kita. =')

FariehanIbrahim [LBC] said...

tomato; T_T

FariehanIbrahim [LBC] said...

nub; hehe! salam maulidur rasul nub. =)

FariehanIbrahim [LBC] said...

padlie; huhu T_T
aah, kita ptut slwt keats Baginda stiap hri dan stiap detik,
insap~~ -.-'

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ayat2 terkahir Baginda.
sedih , sayu je ..
apapun, salam Mulidur Rasul buat semua muslimin muslimat!

najwa kamarudin said...

sangat sedihh bila memikirkan masih ada umatnya yang lalai dari mengingati baginda . termasuk lah diri saya sendiri .
:(

*salam maulidur rasul :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...