Thursday, March 3, 2011

Contest; Keranamu Templates.






Maka tersebutlah sebuah kisah romantik seram, toiyibbb~~
 di sebuah kota bernama Belog, terletak di planet Alamaya.
ada seorang pemuda bernama Post, dia seorang yang sangat dikagumi oleh
 penduduk disana, boleh dikatakan dia adalah orang yang sangat terpengaruh disana.
semua penduduk kota Belog sentiasa merujuk kepada dia jika ada persoalan
 di kepala hotak mereka. Diwaktu lapang juga mereka sering berlepakkan bersama.
Bagaimanapun, Post nie juga seorang lelaki normal yang mempunyai 
perasaan untuk menyayangi dan disayangi.
Entry sudah lama menyimpan perasaan kepada seorang gadis bernama Template.
Template seorang gadis yang simple tapi cantik.
Pada suatu hari, Post pergi berjumpa dengan Template untuk melamar 
Template menjadi teman hidupnya.

" hyeee... saya Post. Saya da lame perhatikan awak.
Makin lama saya perhatikan awak, makin hati saya mengatakan
 awak untuk saya. "

" Erkkk, kenapa saya? awak kan da femes, bijak pandai, banyak
 ramai kawan disamping awak. Boleh dikatakan sudah sempurna. "

" Tak, bagi saya, Post perlukan Template untuk menerajui kota Belog ini. 
Ya, saya da sempurna tapi saya juga punya kelemahan. 
Ada masa diatas, ada masa dibawah.
Dengan adanya awak Template dapat menutup kelemahan saya.
 Mecantikkan hari saya. Menjadi orang penting disamping saya. 
Orang di kota Belog mungkin juga akan kata,
  cantik Template cantiklah Post. kan3? "

Kesimpulannya, Template penting dalam kehidupan Post dalam kota Belog.
Tanpa Template mana mungkin wujud Post yang best apatah lagi Belog.
Entry telah berazam, jika dia dan Template berkahwin,
 dia akan nama kota Belog kepada
www.kitacomel.com
Semuanya... keranamu Template.  


LOL! kenapa? kenapa? kenapa aku wat entry camnie?
nak taw? klik banner bergedik - gedik kat bawah nie, (^^)v

Photobucket


sape nak merasa berdomain secara tajaan selama setahun, 
boleh lar join contest nie oke. senang jaa kottt. jom-jom!


bye - bye. =)


18 comments:

mr.syazwan said...

yeah! gud luck ye

=_=

Eyka said...

nice entry comel! hehe:) nak jgk macm ni..huhu..T.T

Wan Gerrard said...

owh contest..good luck ^_^

Fariehan Ibrahim said...

mr.syazwan; tQ! ^^

Fariehan Ibrahim said...

Eyka; tq syggg.
jom lar join oke. ^^

Fariehan Ibrahim said...

Wan; yup2, contest. ^^
tQ!

yanamib said...

wuu tajaan domain setahun tu..hehe..good luck! ^_^

Anonymous said...

wah,ada logik gak..huhu..gudluck..

Hakimi Reza said...

salam

waduh..waduhhh~~entry dan templates

kreatif2..~~~ahakss

thnks join~~hohohoo

Lea Isnawi said...

wahhh...gud luck ye!

Cik SCC said...

hahaha..
kreatip seyh comel ni ! gerammm..
jeles3

gud luck ye cygg

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

lorrrr... contets rupenye... hehe tp memang kreatif la.. gud luck k :)

NasQ said...

oooo...kreatifnya percintaan ni...

.Dilla Nur. said...

whoaa..kagum arr ngn u neh..ahaks~

amier azrul alias said...

tu die..
mahu tukar domain ye?hoho

gud luck LBC yg comel :p

Unknown said...

style. hehehe. mnang ni mnang. haha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

err..macam mana nak menang kalau cni.. hehe

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

err..macam mana nak menang kalau cni.. hehe