Wednesday, March 16, 2011

Kita sebenarnya... apa?


assalamualaikum anda - anda comel - comelan sume,
selamat berhari rabu dengan penuh kecomelan, >.<
ouch, da masuk hari rabu suda,
maknanya seharian lar aku tak update belog hari nie, wuwuwuu
idea tu ada sangat, tapi jari pulak merajuk taknak menaip,
letih duk taip kertas kerja katanya kat opis tadi.
 * erk, jari aku boleh bercakap ke? okeabaikan. *


sebenarnya aku nak coret sikit ja nie, hew3x
sekadar wat hilang rasa menyampah rindu korang kat belog humble ku ini, ;P


* sila senyum sesenyum - senyumnya dulu. ngee >.< *


sebenarnya...



dan sebenarnya ku mengharapkan...
nyanyi lagu Yuna sikit. lalalaa~



oke - oke, jangan lempang dulu, -.-'



sebenarnya kan, secara tuntas mulusnya,
apapun yang kita cuba lakukan,
kita sebenarnya takkan dapat nak puaskan hati semua orang,
macam tu jugak orang lain, dia takkan dapat nak puaskan hati 
semua orang disekelilingnya.
jadi, maaf memaafkan dimaafkan juga termaafkan bagi yang tak dapat.
dan hargailah bagi yang cuba. 







pesanan khidmat masyarakat;
tahukah anda?
 benda yang paling cepat sampai atas muka dunia ini ke tempat lain adalah doa.
jadi, jangan lupa untuk berdoa selalu dan terus menerus. wee~ (^^)v



bye - bye. 




korang tak puas hati aku nie terlalu comel ke?
ngaku cepat! wahahaa ;pp

43 comments:

vampire's lovex said...

baca entry budak comel sambil senyum2...hehehe :)

FariehanIbrahim [LBC] said...

vampire's; gud gurl! ^^

Atsuko Ichirou said...

kita sebenarnye apa??
tnye balik soklan tu...
(aku memang bebal)
hehee

nub said...

cepat share tips comel. hahaha

! Encik Nakal ! said...

hahaha~~~comel makin senget..tuntas mulus adoii~~~ada ka perumpaan cm tu dlm kamus dewan bahasa

Cekodok said...

kita hidup bukan untuk memuaskan nafsu orang lain... ngeee

doa juga boleh terhijab... atas perbuatan kita juga..

cika said...

senyum la, senyum la, ahai cek mek comel..hee heee..

ubi said...

setuju...manusia manalah perfect kan..mana dpt puaskan ati semua org..


*lama x tgk blog cik fariehan..hee
cantik.

mr.syazwan said...

bab nak puaskan hati org ni mmg susah

so konklusinya buat ikut gerak hait kita

insyALLAH semua akan

F
U
U
U
Y
O
O

=_=

FariehanIbrahim [LBC] said...

Atsuko; erkkk, ke kita yang same2 bebal neyh? haha! adoiii, ;PP

FariehanIbrahim [LBC] said...

nub; alaaa, ang da comel la nub. <--- bodek2! wahahaa XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

Nakal; jangkit lar ang lar nie mkin senget. hueh3x ;pp
tipu2 sunat lar ada knnn..haha!

FariehanIbrahim [LBC] said...

Cekodok; adoiii, nafsu pa nie pakcik kodok oit?? haha!

aah, tp pikir positif lar knnn. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

Cika; tu diaaa~ adik bradik Dato M. Daud Kilau ka? ahaks! ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

ubi; aah, kita hnya mmpu jdi yg terbaik jelh knnn. ^^

auwww2! tQ incik ubi.
sila ajk org kg dtg skali ye, kui3x ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

mr. syazwan; pergh! terbaik lh chef wan kita. eh, chef plak! ahaks!

fuuuyooo (muncung mulut2!)

Alif Iqbal said...

yg penting kita perlu fikir kepuasan diri sendiri..ok..baru fikir untuk puaskan ati orang lain..

YanaMIB said...

ikut majoriti je..rsnya yg xpuas hati tu golongan minoriti..xde hal lah..jentik je jauh² =P

mykhalis said...

kita buat yang terbaik..semoga tidak ada kata nesta buat kita..bersangka baik dengan orang lain tapi berhati2 lah

topimagine said...

memang susah nk puas kn ati orang ne kn.. kadang2 teori kena penting kn diri ne diperlukan juga yerk :)

i am S!L4H.. said...

iye. x dpt puaskan hti semue org. x pe la. yg penting kite tau ape yg kite buat.

doa~ =)

adan said...

memang susah nak puaskan hati orang lain... btw anda memang comel.. haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

alif Iqbal; aah, cube semampu yg terbaik dri kita knn. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

YanaMIB; hehe! mmg suka bce akak bucuk nie komen, ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

mykhalis; aah, btol tu. stuju2! hehee
ssh nk jdik sesempurna mgkin. aishhh! -.-'

FariehanIbrahim [LBC] said...

topimagine; aah, btol2.
diri sndiri dlu yg kne pntgkn. ahaks! ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

S!laH; yup2, btoi3!
comel stuju. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

adan; wahhh! tima tateh.
sila puji lagi yeee, wahaha! XD

SyedGraphiX said...

hahahaha...penat senyum macam ni ^________^

FariehanIbrahim [LBC] said...

alaaa, senyum mcm ^^ jer cukup! ;pp

Henry Zackery said...

hi dak comey.. nice entry :)

10 Wanita Paling Disukai Lelaki Didunia

fatynadia said...

saya suka bangat dengan quotes di atas! heee, kita memang tak akan dapat puaskan hati semua orang

fatynadia said...

saya suka bangat dengan quotes di atas! heee, kita memang tak akan dapat puaskan hati semua orang

iniialahaku said...

puas???apekah???nafsu kah??puas nafsu apekah??ahahaha...

Dilla Nur said...

i sangat2 puas ngn u...ngee... :)
err...puas ati laa...tapi yang x puas ati tu pesal u ni comei slalu arrr...adehh...

FariehanIbrahim [LBC] said...

Henry Zackery; hyee incik Henry.
Alhamdulillah. ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

fatynadia; auwww2! tQ beb. <3 ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

iniialahaaku; haha! adoiii, babap kang! ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

Dilla; grrr~ pns2! hahaa
U jgn xpuas hati sgt, I mmg da comel, xleyh nk watpa. ;pp

aLieF si Muncung ManiS said...

okay..sekarang alief nak berdoa..alief doakan supaya fariehan dpt melakukan kerja dgn baek dan dpt update blog....doakan alief gak taw supaya alief ni jadi budak rajin...exam dah dekat ni..dua bulan lagi..huhu

Wan Gerrard said...

good quotes..xpe, buat ikut suka sendiri je senang :P

meo said...

senyum walaupun susah... bagus2...

missSenget said...

comel sgt..
geram...rasa nk gigit bg abes..
hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...