Wednesday, March 9, 2011

Tolonglah... jangan bersedih!


Jangan bersedih, Allah Maha pengampun dan Maha penerima taubat
Jangan bersedih, setiap sesuatu telah ada qada dan qadar
Jangan bersedih, kerana kelapangan pasti datang
Jangan bersedih, kerana rahmat Allah melimpah ruah
Jangan bersedih, memaafkan org yg menyakiti itu lebih baik
Jangan bersedih, masih banyak lagi nikmat yg ada pada diri kita
Jangan bersedih, pilihan Allah adalah yang terbaik
Jangan bersedih, selagi anda masih boleh berbuat baik kepada org lain
Jangan bersedih, kerana banyak lagi jalan untuk meringankan musibah
Jangan bersedih, masih ramai org yang menyayangi anda
Jangan bersedih, tanyalah dirimu tentang hari ini, kemarin dah esok
Jangan bersedih, selagi anda beriman kepada Allah
Jangan bersedih, nikmati lah apa yang anda miliki sekarang
Jangan bersedih, boleh jadi cubaan ini adalah anugerah
Jangan bersedih, kerana anda berbeza dengan orang lain
Jangan bersedih, terkadang kesulitan mengandungi manfaat
Jangan bersedih, kehidupan ini lebih singkat dari yg kita jangkakan
Jangan bersedih, kesedihan akan membuatkan musuh anda gembira
Jangan bersedih, hadapilah kenyataan walaupun pedih
Jangan bersedih, kerana...segalanya akan berakhir..Insya-Allah.

Tolonglah, jangan bersedih!



mari senyum secomel - comelnya. weee~ (^^)v

Simpanlah air mata-air mata tangisan itu semua buat bekalan untuk 
menginsafi di atas segala kecuaian yang telah melanda diri,
 segala dosa-dosa yang berupa bintik2 hitam yang telah mengkelamkan hati
 hingga sukar untuk menerima hidayah dari Allah S.W.T. 


jangan lar sedih kalu budak comel nie terlalu comel.
 wahahaa larikkk ;pp



bye - bye. 


24 comments:

azharr said...

keep smiling...hehe

nub said...

haha. pukoi maw?

buat muka esdih pn kdg2 comel oo.. haha

Dilla Nur said...

sedey taww...tgk u comei...hahaha...

maceh yunk...namo sedey lg... ;)

♥yaya budak suka embun♥ said...

dah taknk sedih2 lg..hihi

tomato said...

sedang cuba tak bersedih.. :P

comel gilak itu kucing !!!

ummu uswah said...

hadapilah ksedihan dengan senyuman harapan bahawa selepas gelapnya malam, matahari pasti muncul selepasnya.

FariehanIbrahim [LBC] said...

azharr; yup2! keep it on youuu, hehe! ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

nub; ang pasai pa nk sdey2 nub??
aku kan ada nieee, hahaa! ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

Dilla; yeahhh! tu dia mak menakan cheq,
jgn sdey naa, trime seadanya kecomelan anak menakan neyh! haha ;pp

FariehanIbrahim [LBC] said...

yaya; okeee, gud gegurl! ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

tomato; truskn cuba, say no more sdey2! heee~ ^_^
senyum cam kucim tu er!

FariehanIbrahim [LBC] said...

ummu; yup2! btol tuuu, ^^

:: Zanna :: said...

yup!!! keep smilling... wweeeee ^_^

Terkini : tengok sape yang kena

sicomot-comel said...

tomeynye tucing tuuuu ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

Zanna; wahhh! cam tu larrr, ^^

FariehanIbrahim [LBC] said...

SCC; tomey cam SCC lorh! ;pp

kamarukom said...

dah2..jgn ngis dah..senyum luas2 mcm kucing tu :p

FariehanIbrahim [LBC] said...

unclekom; erkkk, ane de ngis pommm,hehe
ngah senyum luas2 nieee. ^____^
haha!

najwa's said...

la tahzan, bersyukurlah dgn nikmat yg diberi.. :)

ehem2, sedih la kamu comel gile! :P

naqiah said...

comei2.. kte dtg ni...

HaNTwO said...

Hahahahah comel giler giler kucin tu senyum....

aLieF si Muncung ManiS said...

siapa yg tgh sedih ni??fariehan tgh sedih ke??kalau sedih,,bgtaw alief..nnti alief nyanyi lagi tepuk amai2 depan fariehan..k..

RuSh D said...

x comey dh sedih2..hehe...

i'm afirah said...

sdeyh :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...