Thursday, April 7, 2011

Malam jumaat. pergh,best!


assalamualaikum korang comel-comelan sume,
apo kabo ore kitow?
harap terus sihat dan ceria dengan penuh kecomelan. weee~ \(^^)/

malam nie malam jumaat weh!
da baca yassin lom?
 kat sekolah dulu kan, ustaz aku selalu pesan,
jangan tinggal quran lebih pada 3 hari, nanti naik tompok kat hati.
tak susah pom, cara aku at least lepas maghrib amek masa kejap
tuk baca even sekadar sepipi ayat suci itu. ^_^v

jom kita sama-sama selawat versi rancak skit, ahahaa





Shalatullah salamullah, ‘ala Thaha Rasulillah
Shalatullah salamullah, ‘ala Yasin Habibillah
Tawasalna bibismillah, wa bilhadi Rasulillah,
wa kulli mujahidin lillah, bi ahli badri, ya Allah
Daripada kita pacaran, Lebih baik kita shalawatan
Daripada kita berduaan, Nanti bakal di hasut setan.

Awas jangan dekat-dekatan, Kitakan belum ada ikatan
Daripada dekat-dekatan, Mending kita shalawatan.

Bukan aku tak suka padamu, Bukan aku tak mau denganmu
Tapi aku mau liat dulu, Setebal apa imanmu.

Sudahlah engkau lupakan, Anggap saja kita ta’arufan
Sudahlah jangan kau pikirkan, Mending kita shalawatan.

best kan lagu nie.
muzik agak ganas tapi sempoi jerk. >_<



budak nie memang rajin. tak dapat disangkal lagi.
*pandang mata keatas, tangan di dada*



oke, bye.

44 comments:

Dilla Nur said...

anak menakannnn...........adehh...lama x lawat cni wehh...wenduu lak... T_T

err...xde kene mengena ngn entry lak...hehe ^^

mr_right said...

haha..
kecomelan melanda di sini lepas bagi komen ..
entry yang bagus(:

Feza said...

suke lagu nie.

Wuucin Kimora said...

hahahhaa ,, meluat you ;p

aLieF si Muncung ManiS said...

esok jgn lupa potong kuku...weee...alief suka lagu wali...huhu

missSenget said...

bagusnye LBC... :)

cop buat menantu..kekeke

Cik Moon said...

mmg sempoi.. (^____^)

mr.syazwan said...

alhamdulilah

si pg hening jumaat

=)

YanaMIB said...

jum berselawat ramai²...alhamdulillah ^_^

Woofer Storm said...

terima kasih peringatan yang yg berguna buat sy,yang sellu buat keslpan..

*suka lagu wali band..

sabenazakey said...

selawat,.

iLa suHaiLa said...

terbaekkkk lah hair..!! (^^,

ADfeez said...

wah.. bgusnya die.. anak sapa nieh? :P

Cik Yana said...

betul tu, ustaz cik Yana pun ada cakap, orang yang tinggal Quran lama-lama nanti hati dia makin gelap. Pastu semua benda jadi tak kena. Lepas maghrib la waktu yang biasa orang mengaji kan, sambil-sambil tunggu masuk Isyak tu :)

Lots of Love,
Cik Yana

AdiSuda said...

moh le kiter same2 slawat..^_^

btw...gmbq kat bwah tuh gmbaq ap??huhu

FariehanIbrahim [LBC] said...

AdiSuda; errkkk..abaikan. :pp

najwa's said...

hehe budak ni memang sgt rajin. :p

best sgt lagu ni, lagu pagi2 iols :)

DaK CoMoT said...

insaf baca entri neyh...wuwuwu...bguih la comel neyh..boleh wat menantu neyh!hahahaa

mykhalis said...

lagu ni budak2 kat cc khalis selalu pasang..hehe

Blog terbaik

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

sicomot-comel said...

mel..
seksi lah suara dorg ni ^^

adan said...

suka lagu ni.. kumpulan ni muzik mereka ada unsur2 ketuhanan.. suka sangat.. nama pun wali band..

FaEzAh AzWiN said...

suke2~!

vampire's lovex said...

lirik ala2 lagu berpacaran pon hado nih... :)




comel !! ehh terpanggel diri sniri lak..ahaks

iLa suHaiLa said...

i tag u hair..hehe

http://akukanila.blogspot.com/2011/04/white-pouch-ga-oleh-lulu-caldina-dan.html

eRza farEeha said...

gmbo comel ke tuu..ehhe

i am S!L4H.. said...

=) =) entry mengingatkan....

Solihin Zubir said...

pandang mata di atas, tgn di dada.. haha.. gaya tu mmg xleh blah.. heheh..

! Encik Nakal ! said...

entri yang memberi kesedaran abadi

Cekodok said...

anak menakan.. baguih2.... hehehe

Henry Zackery said...

nasihat yg berguna dr budak comel kpd blogger n pmbaca semua :)

Cepat Beli Sebelum habis !!

SyahmiFikri said...

waduh2.. bagus..
ingat x g smayang jummat jer ada tompok hitam.. hehe

nub said...

saya suka budak comel. hahahah. best post ni

nas said...

kabar baek! hehehe.. malam jumaat? da sabtu da.. hehehee
yup2.. selawat2an.. nice kan lagu dari kumpulan wali band.. suke2.. hehehe

http://nash121.blogspot.com/2011/04/perlukah-kita-kaya-raya-dengan-berniaga.html

Farhana Jafri said...

sme la.. ustaz ad ckp ari2 bce 10 ayat je.. kdg2 bce bfore tdo, bce pas solat zohor.. bile2 je la.. tp klau dh dtg mlas tu.. smnggu skali je.. :P

jemput singgah ANASAURUS :)

Henry Zackery said...

x update lg ke dak comey T__T

Alat Untuk Uji Pasangan Anda

Chegu Zubir said...

nice entry...teruskan berblog yer

suka bacer

im new follower of u

Ingin Belog anda diterjah...setiap entry dikomen????klik sini
Sape Nak Chegu Zubir Terjah?????-Segmen

nazirulhazwan~ said...

da kawen nati lagi la best, hahahah

Wan Gerrard said...

suka kawan dgn budak rajin ni :)
ikut gak mata ke atas, tangan di dada hhehe

Bulan said...

wah22.puji diri sendiri.tak tahan tue. =p

Ujang9897 said...

hee =)

Naddia said...

memang...at least pas solat tuh bace cikit..

mr.syazwan said...

elok bebeno hari jumaat yg penuh keberkatan ini dengar lagu ni

=_=

sissyira said...

salam

peringatan yang indah =)

iniialahaku said...

errr..ni tompok kat dahi ni cmna ni?????


(tompok bekas xcdnt)hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...