Friday, June 24, 2011

Frust.




abaikan 'terjun kbmol' itu,
tiap minggu kot aku pegi kbmol, tak penah terpikir pom nak terjun.
saje gimik lebih. =')




saje nak catat lam belog,
nti doploh tahun lagi leh rewind balik dgn suami & anak-anak
yg pada tarikh nie aku sedang tersangat frust.


mekasih sudi singgah. ^_^

okbai.
 >.<"

15 comments:

Cikya said...

Wow. Tiap minggu g kbmol, umah belakang kbmol ke?
Hehe..
Mood kureng bagus, g tenang-tenangkan diri dulu.
Then back on track okeh?
:)

~Kisah Hati~ said...

frust jugop... T___T

apik pehe said...

hehehe..majok nga saper la tu?

vampire's lovex said...

memang sekarang mggu frust ke hape ???


aku pon.... :(

iniialahaku said...

ayat 1st buat aku terpikir...menatang apala kbmol ni..(aku salah baca,jadi bnda lain) baca seterusnya...hahaha..kb mall rupanya...nmpak sangat aku dah ngntok

snowthenraibow said...

kbmol . haha . suka2 .

Seri said...

senyum sikit....

saya bukan tomato said...

nak frust jugakkk T_T

kokser kokdam said...

ololoo.. comey budok tuh

YanaMIB said...

frust sebab apa??? alaaa nk tau! nk tau! ce cite ce cite ^_^

Siti Mashitah Saidin said...

comel budak tuh... sabar ya..

mr.syazwan said...

sudi2


=_=

khairul akmal azman said...

tokseh..tojun2 kbmoll..hehe

[sutera kasih] said...

hehe betul tu..blog ni ibarat diary yg menyimpan suka duka kita..kelak2 kalau kita dh tiada ke pegi jauh ke, blog blh jd pengganti utk rindu kita :')

MiszCoMoT said...

t ajak comot g kbmol tu gak k??hahah tulih je suma kat belog..catat je segalanya..heheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...