Wednesday, October 5, 2011

Mengapa wanita sering menangis?







Ya Allah, mengapa wanita sering menangis?







Jawabnya:

Kerana wanita itu unik.
Aku ciptakannya sebagai makhluk istimewa,
Aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,
Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,
Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia,
Aku teguhkan peribadinya untuk terus berjuang pada saat yang lain menyerah,
Aku berikannya naluri untuk mencintai anak-anak dalam apa jua keadaan sekalipun,
Aku kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman,
Walau disakiti oleh “orang” yang dia sayangi..
Wanita makhluk kuat,
Tetapi jika satu saat dia menangis itu kerana AKu berikannya air mata untuk membasuh luka batin
dan memberi kekuatan baru.


“WANITA itu ISTIMEWA”
 






Ashraf Muslim dan Isteri. suwet amat! >.<
#kfineee menangis tgk gambar nie. pffttt :P






digrab dari facebook. :)


10 comments:

sweetbelly gurlz said...

sbb itu wanita istemewa...!header kamu comel...pape pon sy follow kamu ni.

hafiz hafizol said...

Kalau lelaki menangis camne lak?? hehe

MiszCoMoT said...

comel!! comot mai sini :) nk tau tak..nak tau tak... comot suke jugak ashraf muslim tuh...sobsss

i am S!L4H.. said...

nangis la.. tp kena pd tmpt yg betul..

x kisah pun asyraf muslim. hahakhak

Solihin Zubir said...

sbb tu laki kna jaga wanita jgn bg nangis.. :D

mr.syazwan said...

tanpa wanita

hidup lelaki tidak bermakna

ceewah

=_=

apik pehe said...

yer ker?weeeeee..hehe

eRza farEeha said...

hukhuk..hati wanita sgt sensitip...
spe y mainkn perasaan wanita tu..mmg xde hati perasaan kot..

SHaRKFiQ SSM said...

alololo, jange nangis deh..
kawe nih doh la dok reti nok pujuk~ hehehe

indahkan anugerah ALLAH~

Adi Suda said...

owhhh siapakah memakai tulang rusukku..sobs sobs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...