Friday, December 9, 2011

Sebuah persalinan.


assalamualaikum dan selamat berhujung minggu
korang comel - comelan semua, \(^_^)/

eh, tajuk tu bukan aku nak wat tutorial 
cara-cara macam mana nak tukar persalinan samada pakaian atau perberanakan, 
#phewww =.="

cari video persalinan kat youtube ada. -_-"

tapi aku nak tunjuk yang cik handset aku da ada baru baru. hihi
tadaaa...

si selipar jepun yg kacak lagi bergetah. #erkkk..
tadi pegi jalan-jalan ngn kawan kat kbmall,
banyak giler aku tengok mobile case yg comel-comel nak-mati,
grrr..geram nak beli sume jer! >_<
tapi nasib lar nset c3 jer..watpe membazir nak beli yg Iphone punye kann *sigh -_-"





pewwittt..cik handset kelihatan lebih kacak & bergaya dgn baju baru.
ehem3 XD


si telinga rabbit yang suda berbakti.

byebye si telinga rabbit, anda telah dianaktirikan. :P


#kbai :)


p/s: comel mcm baby kan. ahaksss! :'D

4 comments:

LittleGurl said...

cane nak letak fon sebab ade telinga selipar tu? wuu wuuu

FariehanIbrahim [LBC] said...

@LittleGurl: kne tindih jela tlinga selipar tuu..huhu :P

♥AienNajwa♥ said...

wah2..ade baju la dier..tomel2..hehe..

Anyez Nasri ツ said...

Itulah , ada yng baru , lupa yng lama :'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...