Wednesday, February 22, 2012

Pemandangan di Tasik Beris Vineyard, Sik Kedah. #Subhanallah


assalamualaikum korang comel-comelan semua,
aku baru balik dari cuti2Malaysia kt Kedah,  
so, nak update lar serba sikit sepnjg aku kat sana kannn..
hewhew 
antaranya, kami dapat naik bot menikmati pemandangan di Tasik Beris.


muka teruja dapat naik bot. >,<










Perkampungan yg telah ditenggelami air.




Perkampungan Raja Sakti

korang penah dengar tak pasal Raja Sakti kat Tasik Beris tak?
haaa..nie lar perkampungan dia.
mengikut Pakcik bot tu, raja sakti nie ada 4org isteri & masih lagi muda.


rumah Raja Sakti..kot


terima kasih Pakcik-pakcik bot yg mesra alam (baju warna pink & hijau)
sebab layan pertanyaan kteorang yg sgt bertubi-tubi,
n yg tak masuk akal pom ada. kehkeh :P



InsyaAllah,
nanti aku update lagi.

#kbai 
:D



p/s: some of da picture credit to my classmate Azman Hanaffi. *gud job bro! :)


5 comments:

cIk JanNah said...

kedah kat mana nie dear?? jannah tak pernah tahu pon walaupon dlu 3tahun stdy kat kedah. cantek betol!

FariehanIbrahim [LBC] said...

@cIk JanNah: kt Sik kedah..
errr..kalu tnye specific mmg xtawlh kt mane kann. comel pom ikut driver bwk jer..hihi :P

onie said...

scuba sekali dak?muehehehehe :P

mr.syazwan said...

nice pic2 dia

menyeronokkan!

FariehanIbrahim [LBC] said...

@onie: tak dan nk scuba2 aihhh..hehe :P

@mr.syazwan: kannn..mmg menyeronokkan! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...