Thursday, June 14, 2012

Budak makan bedak macam makan aiskrim.


assalamualaikum koranggg!
di petang yg panas-berpeluh-ketiak-nie
ayuh kita tonton video ekslusif! XD



kemain dia jilat bedak tu sambil jerit,
"dap! dap! dap!"
aku rasa nak mcm lempang2 jer sbb comel sgt, ;p
HAHA
dia makan bedak tu mcm makan eskrem kot. aishhh!

aku syak sbb dia mkn bedak nie lah
dia jadi budak yg hyperactive,
semua benda dia jumpa, dia pegang dia nak lempo,
dia tak rasa lagi org lempo dia sedap ke idok! ngahahaa


Mohd Haikal Firdaus, 2tahun :)

ayat terbaru dia baru blaja,
"ko pehal?"
grrrr! comel kemain dia sebut dgn gangster nya.
ehemmm..aku lar yg ajar. bui3x ;p





#kbai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...