Friday, June 22, 2012

Selamat Pengantin Baru Kawan! ♥


assalamualaikum korang comel-comelan semuaa!
selamat berhujung minggu dengan penuh kecomelan,
hewhew ;D

hari nie aku pergi kenduri kahwin classmate aku kat poli,
#phewww agak teruja yu'olls aku nak pegi!
sampai sesat 3kali, rasa nak kembali ke pangkal jalan jer,
kemain aku google jalan nk pegi rumah dia,
last2 nan hado peta pom kalau dh buta jalan ;3

takpe, yg penting selamat sampai jugak akhirnya
setelah sejam berpusing2, berronda2 makan langsat dijalan tumpat. :P

bila da sampai harus jumpa pengantin dulu kan,
peluk cium, lepas rindu dlu. hihi

amek berkat. kiki :P




kemain cik wanie nk posing ngn pengantin :D

tema merah.simple tapi meriah!
cantik kan bila jadi pengantin nie. nampak seri seorang pengantin. hihi :)

time kitaorang tengah makan,
rombongan pihak lelaki sampai,





nie perjumpaan dengan pihak rombongan lelaki..kot. 
haha memandai aku jer. 
sbb dorang tak wat pelamin persandingan, jadi sanding camnie jela.
just nice, kan? :)


Alhamdulillah, awal sampai seru kawan aku nie,
last not least,
Tahniah anis  ubai.
semoga kekal bahagia sampai akhir hayat.
semoga bersabar layari kehidupan bersama.
semoga bagi aku anak sedara cepat-cepat! XD


cc: ila suhaila

#grrrr me jeles.
rasa nak kahwin jugak hoii! #ayatgedik
HAHA




#kbai
:)P




1 comment:

Nik said...

wah..meriah..merah tu :)