Wednesday, August 1, 2012

Interview, interview dan interview! *nada teruja*



assalamualaikum korang semua :)
selamat menjalani ibadah puasa dgn sebaiknya.

ehemmm, esok aku ada interview kerja. untuk kali yg ke...9 kot setakat nie (._.")
*tak termasuk yg aku tak pergi. hukkk!
sgt tak best kot bila ada kata-kata dan pertanyaan,
"interview lagi? pah sajo pulop."
"tak dpt ke interview hari tu?"
"keje dh ke? dgr kata interview hari tu."
#pffttttt -..-

tapi setakat nie aku tak rasa give up lagi.
hantar resume byk2, nak panggil ke tak itu hak mereka.
pegi interview byk2, dapat kerja ke tak itu rezeki Allah tentukan.
hukhuk ;)

*tapi byk kesilapan jugak kot aku buat time interview tu. mcm tak cukup preparation maybe. hmmm!


sila doakan yg terbaik untuk saya. terima kasih :)



The Prophet PBUH  said : 

There will come a time when holding on to your Iman would be 
like holding on to hot coal"
(Sahih al-Tirmidhi)

:')



#kbai


3 comments:

Kun said...

okeh. gudlux. prepared well... doa byk2, dan tawakal

Kun said...

ok. gudlux. prepared well..

Fariehan Ibrahim said...

Anataenotsuki: okeee, thnx dear! :)