Friday, November 23, 2012

Subhanallah walhamdulillah.





phewww phewww!
Subhanallah walhamdulillah.
Allah tu maha pengampun lagi maha penyayang kan.
:'(





Kadang-kadang Allah tegur kita melalui kritikan orang dan 
kadang-kadang cetusan kecil hati kita.
rite? >,<



Wednesday, November 14, 2012

Salam Maal Hijrah 1434H :)










mudahnyeee entry bergambar ni, takyah nak taip byk2!
bhahahaa :P
ginilah org pemalas tapi nak update entry jugak. Heh.
doalah moga aku berubah ditahun baru ini. -_-"






#kbai korangggg :)
   ♥  

Saturday, November 3, 2012

November dah?





makanya ini bermakna
ada lebih kurang 2 bulan lagi kita akan melangkah masuk 
ke tahun 2013. 
#phewww 

so dah boleh start buat azam baru, misi&visi baru,
bajet baru, semuaaa nya baru lah senang! :P

dapat yang baru,
tak semestinya kena lupakan yang lamakan. 
hewhew



#kbai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...