Sunday, January 27, 2013

Lidahku ku ni pelat.



lidah ku ni pelat,

tak bisa bicara agama seperti kamu..
tak bisa bicara cinta seperti kamu..
tak bisa bicara ekonomi seperti kamu..
tak bisa bicara politik seperti kamu..


uhukkk!
>.<




:)


bosan.
*tampar diri sendiri*



#kbai koranggg! 

Saturday, January 19, 2013

Kenapa aku tak sedia nak kahwin lagi.




kemainnn!
tajuk entry gayanye mcm dh ada beriban orang laki masuk meminang aku,
tapi aku tolak semua sbb tak ready lgi..gtuuu~ nan hado! kahkah >,<

tapi betul lah,
aku setuju sgt ngn apa yang dipesan oleh #UAI tu.
aku percaya sgt yg air tgn isteri ialah pengikat kasih syg suami :)

tak kuasa u'ollss aku nak suruh suami aku hari2 merasa air tgn kedai mamak, 
tak memasal jatuh cinta ngn mamak. tidakkkk! 

so,
skrg tgh berjinak-jinak nak rajinkan diri untuk belajar memasak.
org perempuan tinggi mana pun belajar, kena pandai masuk dapur jugak.
paham diri sndiri? :P



#kbai 




*entry pemanasan setelah lama tak update blog. hewheww 
rinduuu! :)

Tuesday, January 1, 2013

2013.






SELAMAT TAHUN BARU 2013
untuk anda, anda, anda dan juga anda :)


         


azam saya untuk tahun 2013 ini ialah untuk menjadi lebih comel.
comel luar dan dalam :D
Insha Allah.



#kbai koranggg
selamat menghadapi tahun baru dengan penuh kecomelan!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...