Saturday, January 19, 2013

Kenapa aku tak sedia nak kahwin lagi.




kemainnn!
tajuk entry gayanye mcm dh ada beriban orang laki masuk meminang aku,
tapi aku tolak semua sbb tak ready lgi..gtuuu~ nan hado! kahkah >,<

tapi betul lah,
aku setuju sgt ngn apa yang dipesan oleh #UAI tu.
aku percaya sgt yg air tgn isteri ialah pengikat kasih syg suami :)

tak kuasa u'ollss aku nak suruh suami aku hari2 merasa air tgn kedai mamak, 
tak memasal jatuh cinta ngn mamak. tidakkkk! 

so,
skrg tgh berjinak-jinak nak rajinkan diri untuk belajar memasak.
org perempuan tinggi mana pun belajar, kena pandai masuk dapur jugak.
paham diri sndiri? :P



#kbai 




*entry pemanasan setelah lama tak update blog. hewheww 
rinduuu! :)

1 comment:

sitihanisahali said...

wahhh same same same.....kite rajin buat kek je...masak masak lain lemau siket..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...