Friday, May 10, 2013

Kerja 2nd tak excited mcm kerja 1st ke?


Assalamualaikum 

#Eh belog ni wujud lagi lah! Alhamdulillah :D


Ya Allah, lama nye lama nyee lama nyeee!
lama nyeee tak hupdate belog >.<
mesti korang2 tak tau kan, yg aku dah kawen skrg. ehemmm.
ok, tipu. *lempang diri sendiri. hahaha



sebenarnya kan,
aku nak luah sesuatu benda kat sini,
yg aku tak berapa nak ngam, tak berapa nak masuk, n tak berapa nak suka
dgn keje skrg :(
ye, aku dah tukar keje lain.
setelah bertahan 6bulan di keje lama dulu. 

kenapa aku rasa tak ngam dgn keje skrg?
maybe sbb keje skrg tak serileks keje dulu.
haha bole gitu? ngengadee kan aku!
keje bru  masuk sebulan, tp I iz stresss u know!
kengkawan kt fesbuk aku mesti tau sbb status aku mmg yg stress2 jer.

company yg aku keje skrg ni ada 2org bos,
dorang bukak 3 companies berbeza,
n tiap2 companies tu ada plak branches.
mmg tak masuk akal lah kalu aku sorang yg wat akaun companies tu sume kan,
tp ada sorg pekerja bercuti bersalin,
so, time2 tgh bulan mmg waktu yg sgttt stress!
time tu lar semua benda nak dtg dalam 1masa. phewww
aku ni baru lagi, so nak biasakan diri dgn keadaan baru ni
agak stress lar kan! (v.v)m

minggu lepas plak bos baru gtau yg
HQ company akan ditukarkan ke branch 1 lagi,
n semua staff acct dept mesti lar kena pegi kat HQ kan,
HQ baru tu agak jauh dari HQ skrg.
yeee, bukan agak tp mmg jauh.
sbb ofis skrg aku pegi jalan kaki jer.
nti HQ baru kt pasir mas, gile engko nak jln kaki!
sblm subuh dh kena turun, sampai2 lencun mandi peloh. no no no! -.-

keje ke-2 ni mmg tak se eksaited keje pertama. betul tak?
tak kottt. haha
eksaited jugak sbb keje 1st ngn 2nd ni lain.
so, aku sdg menimba pengalaman kerja yang baru. ^_^
moga Allah permudahkan kerja kita. orite?
*gimme 5*

ok, tu jelah aku nak membebel.
huarghhhh! *menggeliat*
tak cukup rehat, dlu cuti 2hari, skrg sehari jer.
pfffttttt!





betapa lalai nya aku dgn duniawi,
sampai tak sedo dh masuk bulan rejab. uhukkk

cant wait to see u Ramadhan.
Insya Allah. aminnn :')



#kbai koranggg!
sila rindu aku. *tetiba*

No comments: