Wednesday, March 5, 2014

Aku dan sebiji kereta.



ingat senang ke ada kete ni,

-nak kena basuh.
-nak kena servis.
-nak kena isi minyak.
-nak kena renew roadtax.
-nak kena pastikan di ok sblm bergerak.
-nak kena letak elok-elok.
-nak kena bawak. dia mana boleh terbawak diri dia sendiri. haha


aku bangun pagi nak pegi kerja, mesti duk pikior ke kete dulu,
tgk keadaan kete aku mcm mana, bersih ke tak,
kang kalau kotor giler, nanti org cakap aku ni anak dara pengotor plak.


tapi aku sayang kete ni,
aku anggap ni hadiah dari umi abah utk aku,
sbb downpayment abah bayarkan, bayar bulan still umi topupkan, hihi
Alhamdulillah, kalau tak gheti bersyukur lagi tak tau lar aku ni kan :')


aku berharap aku akan kekal bahagia dan selamat bersama kete ni
sampai ke hujung nyawa. hujung nyawa kete ni lah.


blerghhh! jiwang ngn kete. tak romantik lgsg.



ok bye.

1 comment:

diana said...

bestnya mak ayah belikan kereta.untung jadi anak orang kaya nih,,heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...