Wednesday, March 26, 2014

Koleksi gambar makanan bulan ini. #SakitMental


Assalamualaikum dan salam sejahtera bloggers bloggies! :)

macam nak update, tp macam malas plak, haha
so, kita update blog secara random jelah kn, gtuuu...
baru perasan byk gambar mknn dlm enset aku weh,
biase nye aku share instagram..
hari ni rajin nk tepek kt blog-ku-sayang plak. kiki


chicken chop kat pasir pekan.
sedappp! 7/10 aku bagi. 
sbb ayam besar, sayur byk. yeayyy!


golden wrap kfc. haha
ni aku makan kt kfc stadium kb.
5/10 jer..tak rasa sgt rempah dia. :(

takoyaki kat kbmall.
ononommm! aku suka giler mkn takoyaki, xtau nape..
*telan ailio tgk gambo ni*


homemade spaghetti bolognese.
yg cucuk hotdog kt spaghetti tu saje jer nk bg lain sket..hihi
gigih tahu cucuk satu satu. *lap peluh* >.<


homemade maggi ketam.
ni abang aku nak makan, dia ajak pegi mkn kat bachok.
umi ckp xyah, suh abah beli ketam, nati umi buat jer. kiki
tp bila campur udang dgn ketam jd manisss sgt! phewww


ok, tu jelah koleksi gambar makanan aku bulan ni. haha
lapo weh tgk gambar ni, jom lunch!


k bye. :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...