Saturday, March 22, 2014

Melukis; keinginan tinggal keinginan.


Assalamualaikum & salam sejahtera! :)

dulu kan..
aku suka melukis,
even aku tak pandai melukis. haha
tangan aku mmg tak pandai melukis, orang tua kelate kato, "takdop patak siput"

masa form 5, aku ada amek subjek lukisan seni visual untuk SPM,
time tu aku amek subjek tu bkn sbb aku ni pandai melukis ke apa,
tp sbb nak tmbh subjek, mcm backup plan lah,
sbb time tu aku tak minat akaun,
jd kalu tak skor subjek akaun, at least ada subjek lukisan ni,
kenkonon boleh jd interior designer lar kekdah nya, -.-
aku dapat A2 tau u'oll lukisan seni visual ni. haha
aku pom tak tau lah camno aku blh dpt A2, zzzz!
tp mungkin disebabkan kerja kursus, sbb kerja kursus aku wat batik,
n 80% dibantu oleh cikgu seni dan kengkawan aku.
haruslah jadi cantik dan kebaboomm sgt! kiki


 hensem mcm watak dlm komik jepun kan?
aihhh, jatuh cinta dgn kartun. huahua :')


ohsemm kan?
aku selalu impikan aku dpt lukis mcm kat atas ni,
mcm lukis jejaka idaman lar, haha
dah cuba lukis, tak jd mcm org, jd mcm ayam :(
bakat lukisan aku yg digilap sikit2 dulu dah kelaut, sobbb

aku selalu jeles tgk org melukis cantik-cantik,
tak jeles sgt lar, tp lebih kearah kagum, terpesona,
kagum dgn anugerah yg Allah bg kat dia.
anugerah yg tak semua orang blh dpt kan..

bakat aku?
entah apa bakat yg aku ada,
bakat makan banyak blh kot. haha


watlek watpeace!
bersyukur dgn apa yg Allah dah bagi kat kita :)


k, bye.

No comments: