Monday, October 25, 2010

aku sayang kau lar kawan.

hati yang terluka umpama besi bengkok walau diketuk,
sukar kembali kepada bentuk asalnya.

kalau nk dikira, begitulah jua hati aku,
tapi aku kuatkan jgak hati nie,
lupakan jer kepedihan hati nie,
tepiskan jer keterasaan hati nie,

aku selalu cuba tuk jaga hati kau,
aku cuba tuk xjadi diri aku bila dgn kau,
aku jaga bait-bait kata aku pada kau,
walaupun semmgnya kau tau tu semua hanyalh gurauan,

tapi aku rasa kau dh melampau,
kau xpenah pikir ke perasaan orang lain,
kenapa kau selalu berpikir negatif pd org lain
n pd diri kau sendiri,
kenapa mesti orang lain jer yg kena jaga hati dan mood kau,

kau xletih ke?
aku surrender lar,
aku da letih (!)

kawan,
tolonglah kita masing - masing da besar,
kalau kau sedar prangai kau yg panas baran tu,
tolonglah pndai2 control n ubah,
sampai bila kau nk mcm tu,

aku mengaku aku boleh thn ngan prangai kau mcm 2,
tp belum tntu lagi orang lain.

aku sayang kau lar kawan.
T_______T

No comments: